Sizin de kafanızda soru işareti, işaretleri varsa bu soru işaretlerinden kurtulmak lazım. Netleşmek lazım soru soranlara karşı... Nasıl da yukarıdan aşağıya doğru kıvrılır o güzelim soru işareti ince belli bir hanım gibi...


Tabi soruların sonuna gelip sorgusuz sualsiz oturulduğu zaman, karşılığında da bir cevap verilmiş olması lazım, ama yazıyla, ama söz ile... Sorulan sorular havada kalmamalı. Oldu ki havada kaldı sorular, soru işaretinin alta doğru uzanan kuyruğundan tutup çekmelisiniz hızlıca...


Soru bu, işareti bile var hem de çok güzel, harika bir işaret. Kafanızda eğer bir takım sorular varsa çeşitli konularda, işte o zaman soru işaretleri de gelip beyninizde yer ediyorsa, endişe etmeyin fazla, o soru işaretleri yazılı olmadığı için, bir kaç saniyede uçar gider... Soru sorulduğu zaman haliyle karşıda ki insana da cevap hakkı doğacaktır...


Soru işareti olduğu halde cevap işareti niye yok? Bir de buna kafa yormak lazımda lazım olmasına, bunun da bir cevabı yok gibi duruyor. Sorular bir de cevap veremeyeceğimiz şekilde olursa, işte o zaman yandığımızın resmidir. Umalım ki tarafımıza sorulan imalı ya da imasız her soruya akıllıca ve net bir şekilde cevaplarımız olsun. Yoksa geçmişte bir takım siyasilerimizin yaptığı gibi ''Benzin vardı da biz mi içtik.'' gibi havada kalmasın cevaplarımız...


Bir de ahirette sorulacak sorular var tabi ki bunu da unutmamalı. Ahirette sorulacak soruların hiç bir tarafında soru işaretleri olmayacak tabi ki... Yeter ki bizler hakkıyla cevap verebilelim. Dünya da, ahiret için çalışıp, dünyayı çok da önemsemeyen insanların ahiret sorularına daha kolay cevap verebileceği söylenmektedir...


Şunu da unutmayalım ki dünyada soru diye bir şey olmasaydı, kesinlikle hiç bir ilerleme, hiç bir bilimsel buluş yapılamazdı... Bütün buluşlar bilime kendini vermiş insanların kafasında oluşan sorulara cevap aramasıyla ve bu cevapları eninde sonunda bulmasıyla ortaya çıkmıştır. Soru sormak, sorgulamak vicdan sahibi, akıllı insanların işidir, unutmayalım ki...

( Soru İşareti başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.