BİR IHTILAL DAHA VAR
“Gürcistan Kaynıyor”Ermeniler ayakta,Ukrayna savaşıyor.
19.yüz yıl gibi Rusya nın belirleyen olmayan zamanlardaki gibi
“Belirtec” oldugu zaman dilimi tam da günümüze denk geliyor..O zamanlar tokmağı İngiltere vuruyor ses Avusturya Macaristan imparatorlugundan yada Osmanlı Rus savaşınin cereyan ettigi topraklardan geliyordu 1986 yılından beri Glasnost la başlayan Hükümet değişiklikleri ard arda gelerek, bölgesel güç odaklarının oluşturulduğunu daha sonra renklenerek devam ettiğini önceki renk devrimlerinden hatırlıyoruz.. Milenyumum başlangıcı 2.körfez savaşı ve 2003 de Saddamin gidiş habercisi oldu..14.1.2011 Tunus lu Baskan Ali nin kaçışı, 30 Nisan 2011 de Mursi Müslüman Kardeşlerin kurduğu Özgurluk ve Adalet Partisinin baskanı oldu ve 2012 secimle is basina geldi..Terörist diye yargılanıp sonra bizzat Saf Amerikancilarin is basina geçtiği Mısır zoraki yonetim değişimleri ile kalıcı Amerikanci yönetimlerin işbaşına gelmesi tesadüfü olmamıştır.. 20 Ekim 2011 de Kaddafi nin linc edilisi ile 2006 da Saddam in manevi şahsiyetini linc edilmesinden sonra asilmasi da seri ve sonucu bilinir reaksiyonlardır..Saddam ,halkınin arap kısmı tarafından sevilen ve İran’ la yıllarca savasan ordu ile bir kac girisimin sonunda yok edilebilmiştir.. Kaddafi ye kendi vatandaşları “baba” diyordu..
TC ilk kuruldugi andan beri ugrasilan ve 10 yil devam edemez denilen bati nin tezgahında bulundurmak isteyip de bir türlü deviremedigi devlet yapısı ile dimdik ayaktadır. Ama ilgileri hiç bitmez.. Batı siyasal islamcıları ,19.yuzyildan beri solculari ise 1950 den sonra adına işbirliği deyin biz ona “kullanmıştır”diyoruz.. Uzun vadeli bozma girişimi ABD nin devlet yapısına 1946 dan sonra duhul etmesi ile NATO adı altında tahsis edilen üslerle özel harp daireleri eli ile yapılan askeri müdahalelerle cumhuriyetin öz dokusu bozularak günümüze gelmiştir.. Etnik mezhep farklılıklarını dayalı silahlı silahsız çatışma, laikliğin hukukilikten uzak,yonetimde bulunan veya yonetime nufuz eden hristiyan vatandaslar eliyle dinsiz uygulamaları, zengin kaynakların hoyratça ve nepotizm kapsamında dağılımını sağlayan ekonomik yanlıs uygulamalara ragmen TC sapasağlam ve ayaktadır.. Güçlenerek çıktığı her ihtilal girişimi her güçlenen liderin imhası ile bile değişiminden de Batı kacınmamıştır. Kafkasya da Arap dünyasında kitlesel ölümleri metot olarak uygulayanlar,Türk dünyasına da herhalde çiçekle gelmeyeceklerdi..
Yanıbaşımızda kaynayan Gürcistan ve Amerikan siyasetçilerin boş bırakmadığı Ermenistan,NATO savunma hattının Guneyinin Yunanistan a yıgılması ve Yunan Hukumetlerinin tehdidi TC de hukumet değişimlerinin es zamanlı yürütülen bir operasyon oldugu ortadadır .ABD ne zaman yaşlı kendi taşıyamaz bir baskan is basina gelirse Amerikan sahinleri is başındadır ve operasyon uzerine operasyon çekerler. Reagan zamanı tekrarını izliyoruz..(panama Baskani Ömer,Pakistan li Ziya ul Hak kaza süslü şahinlerin kurbanları olmusdu)
Seçimlerde her adayın kisisel ve milli kimlikleri önemlidir..
Tesadufi olmayan tarihi gelişmelerin yasandigi dunya da ,Madimak otelinde yanarken ,yanana itfaiyeyi yarım saat geç gönderirken birbirlerini ölüm dahi l her yöntemi mübah gören kitleler birbirlerine methiyeler düzüyorsa ,ülkücüleri 5 partiye bölerken biraraya gelemeyenler, 5 benzemezle bir araya geliyor ve öz partisinin icindeki yaşlının degismezligi kuralını koyuyorsa,Atatürk kimliği ve.siyaseti kullanılmak sureti ile yeni programlar ,yeni versiyonları ile uygulamaya giriyor demektir …(Bu yazı AKP methiyesi olmayıp ,
1979 İran İslam devrimine Irangate skandalı ile İran silah satıp, hem ırak a aferinlemeler düzenleyenlerin dinsiz ve imansızlıkda sinir tanımayarak 8 yil savastirdiklarini ve sinra da nasıl gelip kaynaklarına cöktüklerinin tesbiti icin yazılmıştır.)
Takım tutar gibi parti tutarsanız.Düsman puşt ..Hakemi satın alıyor..olmadı kaleciyi alıp kendi kalesine gol attırıyor.. Aman dikkat..Adaylar önemli yabancı ve liboşlardan uzak durun

TORUN HALİLİ

     

( Bir Ihtılal Daha Var başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.