1 MAYIS
Kapitalizmin
İstediği kadar dindarsın
İstediği kadar işçisin
İstediği kadar solcusun
İstediği kadar milliyetçisin
Şimdi de İstediği kadar Atatürkçüsün.. 
TEK SINIR KAPİTALİZM İÇİN TEHLİKE ÇANI SESİDİR. Tehdit gördüğü anda ;
-papalık gibi diyanet kuruluşları ile ipini kısaltır. Dindarlığın usul ve esaslarını değiştirir..
-Oluşturduğu sendika ağaları vasıtası ile işçi hareketlerinde hedef değiştirtir.
-Solculuğa bazen etnisite bazen mezhep bazende sosyal demokrası yada demokratik sol gibi soslarla bulunduğu coğrafyaya göre süsler. Lezzetten yoksun süslü bir meze olur
-Milliyetçilik, devletin en yakın kullandığı bir argümandır.. Devleti yabancı ajanlar ele geçirmişse yabancılar kullanır.. Bazen ırkçılığa kadar uzanan bir çizgi olur.. Bir bakarsın Nasyon al sosyalist olmuş yada hristıyan demokrat görünümünde dinci bir milliyetçi olmuş.. İktidarı etkileyenler milliyetçiliğin dozunu belirler..
-Tam 82 yıldır ortadan kaldırmaya çalıştıkları tüm ideolojik hastalıkların antikoru Atatürkçüğü laiklik gibi gösteren, laikliği dinsizlik olarak gösteren Türkiye nin hrıstıyan demokratları oldu. Muhafazakar demokratları ise işi kökten ortadan kaldırmak için kurduğu kurumları, koyduğu kuralları dönüştürerek, küfürle ortadan kaldırmaya çalıştılar..AB uyum yasaları çerçevesinde TC nin temeli ve suni bir millet diye isimlendirdikleri tarih bilmezler, Türklüğü ve Atatürk ü hedefe koydular .. Ama tüm rizikolardan kurtulşun sigortası Atatürkçülükdür. 
Bu sebeple Devrimcilere saygı duyalım.
OLDUĞUN YERDE DEVRİMCİ OLMAK, KAPİTALİZMİN BEKÇİSİ STATÜKOYA HİZA VERMEKTİR..
İşçi olmak, hakkını almak devrimciliktir.Köylü kalmaya başkaldırır..
İşçiye teri kurumadan hakkını vermek Devrimci olmak ve iyi bir Müslüman olmaktır.
1 MAYIS KUTLU OLSUN 

3MAYIS TÜRKÇÜLUK BAYRAMI KUTLU OLSU
Haç ile hilalin mücadelesi Türk Silahlı kuvvetlerinin batı tarafındam hedefe konulması ile gerçekleştirilmiştir.Binlerce yıl geriden gelen nefret psikolojisi ,hristiyanlıgin 4 yüz yıllık yer altı yasam stratejisi ve buna bağlı geliştirdiği illumunatik yöntemler ak ila karayı karistirmamiza yol açtı.Bazen din adamı rolüne bürünmüş hristiyanlar bile kitlesel guygusalligimizdan ve toplumsal ruh halimizden yararlanmislardir..Bu sebeple laflar ve söyleyenleri onemlidir..
ADAMA PARALEL MADAM...
Devleti yıkacaklar "paralel devlet" kurdular
Ocagın ateşini söndürmek isteyenler "paralel ocaklar"kurdular
Partiyi bitirmek isteyenler "paralel parti " kurdular
Mensubiyet şuurumuzu ortadan kaldırmak isteyenler "paralel vatandaşlık " oluşturdular
Sanayicimizi,çiftcımizi bitirmek isteyenler çin ve ithal "paralel mallarla " piyasayı doldurdular
Lgbt ile "paralel cinsiyet"olusturdular
Memleketi muhalefet siz birakmak isteyenler 
"Paralel muhalefet "kurdular
Artık gavur öyle güvensiz bir ortam yarattı ki ev ahalisine bile gercekler mi diye kimlik soracak pozisyona geldik...
Öyle her söylenene inanmayın "önce lafa bakın laf mı diye sonra söyleyene bakın adam mı diye"
Bu vesile ile tüm Turklerin katılımcı ruhu ile kutlandığı günlerinde gelecegı Türkçülük Bayramımız kutlu olsun

TORUN HALİLİ

( 1 Mayıs -3 Mayıs başlıklı yazı HALİLİ tarafından 3.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.