Oysa sadece bir göz göze gelmelik iyi akşamlar dilemiştik birbirimize..
Üç  buket ciçeklik geçmiş olsun,on dakikalık da  hoşçakal..
Sonra nasıl geldi olay buralara bilmiyorum ama; kaç  sayfa dolusu mesajlar, iki kalp atışlı konuşmalar, kırk  yıllık da hayaller..
Giderken mi?
Birbirimize emanet ettiğimiz acılar..
Çünkü biz birbirimizi Allah'a emanet etmeye bile değer görmedik..
Bir daha da birbirimize nasılsın diye bile  sormadık..
Değersiz miydik,yoksa değer vermeyi mi bilemedik?
Şimdi buna sen cevap ver yürek yaram!
Ya bana;öldüğünde,toprağına su döküp,kardığım çamuru bile ayaklarımın altında ezeceğim de,
ya da bana; sen ölmeden sana geri döneceğim de..
Ya bana; düştüğün kuyulardan elini uzat,sultan ol gönül  sarayıma!
Ya da rengini gökyüzünden almış dediğin gözlerimin mavisini,kanlı gözyaşlarımla kırmızıya boya..
Ya bana; toprağından,gözyaşından bile nefret edeceğim de..
Ya da bana;deniz gözlüm,tez vakit sana  döneceğim de..
Elini uzatabileceğin kadar yakınım sana;hasretin, ateşe bastırılmış balçık gibi değer yarama..
Sabahlara uzanmaz gecemin elleri, yokluğun, o denli yakıyor beni!
Seni düşünürken zaman bile susuyor;akrep yelkovana, sanki dur burda, dur diyor!
üçten ileri gitmiyor can parçam, 
Üçten ileri  gitmiyor!
Üçten ileri gitmiyor can parçam,üçten ileri gitmiyor.

( Nerden Nereye başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 7.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu