ÖLMEDEN ÖLMEK 
Kimsenin "biz"i değilsindir aslında!
Herkes kendi hayatını kurmak için harcar seni..
Seni merdiven yapıp,çıktıkları basamaklardan bakarlar hayata,onlar hayatlarının penceresinden bakarken güneşe;sen,seni kapattıkları hapishanenin karanlığından sesini duyurmak için çırpınıp durursun ölene kadar!
O kadar yok saymışlardır,o kadar görmezden gelmişlerdir ki!
Ölümü ölmeden yaşatırlar;sen varsın ama gören yok,sesin var ama duyan yok.
Bir kere daha ölsen,bir kere daha diriltip,bir kere daha nemalanmak isterler..!
Giden sensindir ama onlar bitene ağlarlar.
Yiten sensindir ama onlar kalanı ararlar.
Böyle bir yas hâkim olur gurursuz yüreklerine,ar edep bilmeyen maskeli suratlarına...!
Ölüm bile utanır ölüm olmaktan;ölümden kötüsünü gördükten sonra.
Havva KAYA
İSTANBUL 
Saat:01.49
( Ölmeden Ölmek başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 22.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu