Hayal Bu Ya

 HAYAL
   hayal bu ya, 
Bir gun kapimin zili calsa, 
Acsam,
Elinde kocaman bir demet cicekle sen dursan.
      Ben geldim desen hic gitmemis gibi.
  Sarilsak hasretle,hep yaptığın gibi kucaklayip kaldirsan,dönsek dönsek üzerimize kompeti guller,yildizlar yagsa
Cigliklar,kahkahalar atarken sıkıca sarilsam kokunu nefesini içime çeksem , hayat öpücüğü gibi.
     Elele tutuşup salona geçip otursak, gözlerine baksam uzun uzun gam,keder görmeyim diye icim tirese
Giderkenki caresiz bakışların gelmese aklima. 
   Ee ne yapıyorsun diye sorsan bu ne hal?yaşlanmış, yüzünde çizgiler çoğalmış gözlerindeki bu acı da ne hiç yakıştıramadım Sen güçlü kadınsın.Hem ben gitmedim seninleyim kalbindeyim, şaka yaptım.
 Bak buradayım desen.        
     Sarılsak. gene güzel yüzünü okşasam şakaklarında birkaç ak görsem, ince çizgilerini fark etsen büyümüş olgunlaşmışsın değişmişsin desem.            
      Gülümseyerek                                   Bir türlü büyütemedin beni  gözünde otuzyedi  yaşındayım diyerek Hayallerinden arkadaşlarından kızlardan, köpeğin maylo'dan bahsetsen uzun uzun !.
    Uçuk hayallerini onaylamamı ister gibi gözlerime baksan.
     Yaparım başarırim değil mi anne ?diye sorsan.             
Yaparsın, başarırsın bir tanem Hadi ben kaçtım demesem.

( Hayal Bu Ya başlıklı yazı sarıkaya tarafından 11.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu