Dost acı söylermiş,aslında dost doğruyu söyler de kimilerinin işine gelmez; bizler hep aynı şeyleri duymaya alışmışızdır,birinden farklı bir söz duyduğumuzda  ya hoşumuza  gider ya da zorumuza.
"Düşer"diyorum hemen atılıyorlar:
"Petrol fiyatları düşmez hoca,kekleme bizi,"diyorlar.
"Düşer",diyorum,
"Altın fiyatlarının düştüğünü ancak rüyanda görürsün,"diyorlar.
"Düşer'diyorum,
" Döviz kurlarının düşeceğini aklından bile geçirme,"diyorlar.
"Düşer"diyorum,
" Bankaların faizi çok yüksek kimse ne araba alabiliyor ne de ev,"diyorlar.
"Düşer"diyorum,
"Her ay zam geliyor fiyatların düşmesi mümkün değil,"diyorlar.
"Düşer,"diyorum,
"İşsizlik oranları temmuzda düşer aralık-ocak ayında yükselir,"diyorlar.
"Düşer"diyorum,
"Enflasyonun düşeceğini düşünüyorsan kendini kandırıyorsun"diyorlar.
"Düşer,"diyorum,
"Yeter artık,söyle de bilelim ne düşermiş",diyorlar söylüyorum:

"Saçımıza aklar düşer,içimize kurtlar düşer,dostlar gözümüzden düşer, hazan mevsiminde yapraklar dalından düşer,takvim yaprakları ömrümüzden birer birer düşer,en önemlisi de hayallerimiz suya düşer..."
( Düşer başlıklı yazı berberce tarafından 11.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu