Kar suyu Özünde ayaz var, güneş çıkar kızarsın Evvelde sözün var, ahirinde sızarsın Kar suyu, dağlarda, düzlerde süzersin Sular Hakk’tan gele, ağlar göz göz çıkarsın. Dağlara düştükçe göklerden, beyaz bağlar Ovalara küstükçe, kulları ayaz dağlar Kolları açtıkça, dillerde niyaz ağlar Kullar Hakk’tan ola, çağlar öz öz akarsın. Kar suyu göklerden, yeryüzünde yoklardan Yaratan dilerse azlar olur çoklardan Çıkar kardan suyun, akar durur paklardan Yollar Hakk’ı bula, dağlar düz düz bakarsın. Kar suyu karlardan, asırlardan, çağlardan Akar durur ova, bayırlardan, dağlardan Bereketi ağar meyvalardan, bağlardan Sular Hakk’tan dola, bağlar tez tez dökersin.

Halis geneligil



( Kar Suyu başlıklı yazı halisgeneligil tarafından 21.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu