HAYAT

"Hayat, insana bağışlanmış değil, ödünç verilmiştir."  

/Publilius Syrus(*)

Ödünç alınan hayat, borcuna sadık olmayanlar gibi hayırla, iyilikle geriye ödenmeyebilir ya da insan olmanın gerekleri yerine getirilmeye çalışılabilir.

Bu durum tamamen hayatı kullanana bağlı.

"Arada bir aynaya bakmalı insan.
Güzel miyim diye değil, insan mıyım diye."
diyen Tuncel Kurtiz'in sözüne uyup aynaya bakmayı da ihmal etmemeli. 

Bölmek için uğraşanlara inat, insan olmak için uğraşmak ve güven dolu bir ortam yaratmak gerek.

Çünkü bu toplumun başka çıkar yolu yok.

Güzel insanlar bir araya geldiklerinde güzel şeyler olur.

Hep birlikte ve beraber olacağımız aydınlık günlerimiz olsun!

_____________________________________
(*)(M.Ö. 85 - 43)
Sententiae'ları (özdeyişler) ile tanınan Latin bir yazar. Antakya'dan Roma İtalya'sına köle olarak getirilen bir Suriyeli.

( Hayat başlıklı yazı Ali Arslan tarafından 26.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu