Zehri dindir camda sâkim, şehri fettan sarmasın;

Gelmesin kor mesnevimden, nehri nobran sarmasın.

 

Bâki kalsın kor gazeller, handa canlar yakmasın;

Şûle ördür bağda sık sık, dehri bühtan sarmasın.

 

Simsiyah düşler kurup dağlatma hiç şeydâları;

Elde dizdir şevkle güller, gönlü katran sarmasın.

 

Yığma sen hasretle ey sâkim hüzün,  yığdır neşe;

Vuslatın coşsun bugün hep, bağrı hicran sarmasın.

 

Meykedenden çıkmasın hikmet, süzülsün neylerin;

Nur segahlar meşki örsün,cânı hüsran sarmasın.

 

İnleyen Pervâne senden bekliyor kordan meyi;

Kahrı söndür şevkle sâkim, köşkü şeytan sarmasın.

 

( fâ i lâ tün / fâ i lâ tün / fâ i lâ tün / fâ i lün / )

 

NOT: Değerli Dostlarım,

Yukarıda “saki “ olarak belirttiğim Mehmet Çağatay Ünlütürk’tür. ( MCU ) İstedim ki aramıza tekrar katıldığı için kendisine küçük bir hediye vereyim. Kendisi bu hediyemi kabul ederse çok sevinirim. Aramıza tekrar hoş geldin can kardeşim.

Hepinize candan  selam ve sevgilerimi sunuyorum değerli dostlarım. Ömer Öner  

 

 

 GAZEL (SARMASIN )

( Gazel (Sarmasın ) başlıklı yazı pervane tarafından 21.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu