Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 23.04.2013
Okunma Sayısı : 1608
Yorum Sayısı : 0
ORTANCA DERGİSİ 4.CAN AKENGİN ŞİİR YARIŞMASI BİRİNCİSİNE LAPTOP+1.000 TL. PARA ÖDÜLÜ VERİLECEK, AYRICA 7 ŞAİR DAHA ÖDÜLLENDİRİLECEK...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

4. CAN ENGİN YARIŞMA ŞARTNAMESİ...

Yarışmada yaş sınırlaması yoktur.

Her yarışmacı bir şiirle katılabilir.

Biçim yönünden herhangi bir sınırlama yoktur.

Yarışmaya katılan eserler daha önce yayınlanmamış olmalıdır.

Daha önceki yarışmalarda ödül almış eserler yarışmaya katılamaz

Ahlaki değerlere saygılı olmayan, hakaret içeren eserler değerlendirilmeyecektir.

Şiirler bilgisayarla word formatında, Times New Roman yazı tipi ile 12 punto'yla yazılmış olmalıdır.

Şiirlerin altına, ad, soyad, açık adres, telefon, e-posta ve kısa özgeçmişi mutlaka yazılmalıdır.

Yarışmaya katılan tüm eserler kod numaraları verilerek jüri tarafından değerlendirilecektir.

Seçici Kurul yarışma düzenleme kurulu tarafından seçilecektir.

Yarışmaya şiir gönderen şairler bu şartları kabul etmiş sayılacaktır.

YARIŞMAYA SON BAŞVURU TARİHİ 05 MAYIS 2013'TÜR;
ŞİİRLER BU TARİHE KADAR [email protected] E MAİL ADRESİNE GÖNDERİLECEKTİR.
YARIŞMA ÖDÜLLERİ 20 MAYIS 2013’TE AKSU FESTİVALİ ÇERÇEVESİNDE SUNULACAKTIR.

ÖDÜLLER;
1. Laptop + 1.000 + hediyeler
2. Laptop + 700 + hediyeler
3. Laptop + 500 + hediyeler
4. Laptop + 300 + hediyeler

MANSİYONLAR;

1. Fotoğraf Makinesi + hediyeler
2. Fotoğraf Makinesi + hediyeler
3. Fotoğraf Makinesi + hediyeler
4. Fotoğraf Makinesi + hediyeler

AYRICA 4 ŞİİRE ÖZEL TEŞVİK VE HEDİYELER...

İLETİŞİM ADRESİ;
Giresun Belediyesi Sosyal İşler Şefliği
Alpaslan Caddesi, No.1 
28200 GİRESUN

SEÇİCİ KURUL;
Mehmet Nuri PARMAKSIZ
İlter YEŞİLAY
İsmet Bora BİNATLI
Arif BÜK
Ali BOZDAĞ
İbrahim ENGİN
( Ortanca Dergisi Şiir Yarışmasında 12 Şaire Ödül Verilecek... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 23.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu