Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 6.01.2014
Okunma Sayısı : 1742
Yorum Sayısı : 0
ZİYA DEMİRCİEFE VE MEHMET DEMİRCİEFE...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

04 OCAK 2014 CUMARTESİ GÜNÜ, SAAT.18.00 SIRALARINDA BİLGİSAYARI 3.DEFA AÇMIŞTIM, KAPI ÇALINDI. KURTULUŞ SAVAŞI KAHRAMANI DEMİRCİ MEHMET EFE'NİN YEĞENİ 80 YAŞINDA Kİ ZİYA DEMİRCİEFE GELMİŞ, İÇERİ BUYUR ETTİM. KİMSEYİ RAHATSIZ ETMEYELİM DİYE İÇERİYE GİRMEDİ, EVDE KİMSENİN OLMADIĞINI SÖYLEDİYSEM DE DIŞARIDA KONUŞMAYI TERCİH ETTİ. BİLGİSAYARI KAPATIP MAHALLE KAHVEHANESİNE GİTTİK, ÇAYLARIMIZI SÖYLEDİK. ÇAYLARIMIZI İÇERKEN KONUŞMAYA BAŞLADI, ORTALIKTA KONUŞACAK ADAM KALMADIĞINDAN. YALNIZ KALDIĞINDAN SÖZ ETTİ, 
UZUN BİR YÜRÜYÜŞ YAPARAK VE ONA BUNA SORA SORA EVİN KAPISINI BULDUĞUNU SÖYLEDİ...

DAHA SONRA, AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİ'NDE Kİ KAYMAKAMLIK KONUTUNUN 5 METRE KUZEYİNDE Kİ CUMHURİYET PARKI'NA DİKİLEN DEMİRCİ MEHMET EFE HEYKELİ'NİN ORADA BULUNMAMASI GEREKTİĞİNİ. BU HEYKELİN, İSTASYON MEYDANI'NDA BULUNAN BELEDİYE MÜZESİ ÖNÜNE KONMASININ DAHA UYGUN OLACAĞINI AÇIKLADI. ÜSTELİK MÜZE YERİNİN DEMİRCİ MEHMET EFE'NİN KURTULUŞ SAVAŞI SIRASINDA ORAYI KARARGAH OLARAK KULLANDIĞINI VE YERİ BU NEDENLE NAZİLLİ BELEDİYESİ'NE BAĞIŞLADIKLARINI İFADE ETTİ. DEMİRCİ MEHMET EFE HEYKELİ'NİN YAPIMINA DA İTİRAZI VARDI, EFENİN SİLAHI OMUZUNDA YATAY OLARAK KONMASINI HAZMEDEMİYORDU. ''BU ADAM KURTULUŞ SAVAŞI SIRASINDA SİLAH MI ÇATTI ?'' DİYE BANA SORDU, SİLAH ÇATMAK ONA GÖRE YAN GELİP YATMAK ANLAMINA GELİYORDU. BU YIL AYDIN VALİLİĞİ TARAFINDAN AYDIN'A DAVET EDİLDİĞİNİ, SAHNEDE AMCASI DEMİRCİ MEHMET EFE İLE İLGİLİ KONUŞMA YAPTIĞINI ANLATTI. AYDIN VALİSİNİN GÖZLERİNİ KENDİSİNDEN AYIRAMADIĞINI VE PLAKET TAKDİM ETTİĞİNİ AÇIKLADI, BUNDAN SON DERECE MEMNUN OLMUŞ. AYRICA BU YIL, İSTANBUL'DAN GELEN TELEVİZYONCULARIN KENDİSİ İLE RÖPORTAJ YAPTIKLARINI SÖYLEDİ. BU DURUMDAN MEMNUN OLMAKLA BERABER, TV'CİLERİN DEMİRCİ MEHMET EFE İLE İLGİLİ FAZLA BİLGİLERİNİN OLMADIĞINI ÖNE SÜRDÜ. BU YIL DEMİRCİ MEHMET EFE'Yİ NAZİLLİ'DE Kİ EĞRİBOYUN MEZARLIĞI'NDA Kİ MEZARI BAŞINDA ANDIKLARINI, ORADA DA BİR KONUŞMA YAPTIĞINI. ÖZELLİKLE ÇÖPÇÜLERİN, KENDİSİNİ ÇOK ALKIŞLADIKLARINI İZAH ETTİ. BİR SAATE YAKIN KONUŞTUK, AKŞAM KARANLIĞI BASTIĞI İÇİN MÜSAADE İSTEYİP KALKTI VE ''EVİN KAPISINI BİLİYORSUN, HİÇ ÇEKİNMEDEN GECE GÜNDÜZ GELEBİLİRSİN.'' DEDİ. ISRARLA TELEFON NUMARASINI YAZDIRDI, BEN DE KENDİSİNE BİR KARTVİZİTİMİ TAKDİM ETTİM. BABASI AHMET DEMİRCİEFE'DE, AMCASI DEMİRCİ MEHMET EFE'NİN BAŞ DANIŞMANI İDİ VE KURTULUŞ SAVAŞI SIRASINDA ÖNEMLİ ÇALIŞMALAR YAPMIŞTI. 

ANLATTIKLARINI HEMEN YAZIP, İNTERNETTE PAYLAŞACAĞIMI VE TELEFON NUMARASINI DA VERECEĞİMİ SÖYLEDİM, HOŞUNA GİTTİ. İŞTE KURTULUŞ SAVAŞI KAHRAMANLARI DEMİRCİ MEHMET EFE'NİN YEĞENİ VE AHMET EFE'NİN OĞLU ZİYA DEMİRCİEFE'NİN TELEFON NUMARASI;

ZİYA DEMİRCİEFE
0-256-3139160
NAZİLLİ-AYDIN

KURTULUŞ SAVAŞI KAHRAMANI AMCASI DEMİRCİ MEHMET EFE VEYA BABASI AHMET EFE İLE İLGİLİ BİLGİLERİ EN YAKININDAN DUYMAK-RÖPORTAJ YAPMAK İSTEYEN GAZETECİ-YAZAR-RADYOCU-TV'Cİ-WEB VEYA BLOG SAHİPLERİNE ÖNEMLE DUYURULUR.

( Ziya Demirciefe Ve Mehmet Demirciefe... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 6.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.