Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 6.01.2014
Okunma Sayısı : 1264
Yorum Sayısı : 0
GİDECEĞİ GÜZERGAHI BİLMEMEK...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

04 OCAK 2014 CUMARTESİ GÜNÜ, SAAT.18.00 SIRALARINDA KURTULUŞ SAVAŞI KAHRAMANI DEMİRCİ MEHMET EFE'NİN 80 YAŞINDA Kİ YEĞENİ ZİYA DEMİRCİEFE İLE AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİNDEKİ BİR KIRAATHANE'DE 1 SAATE YAKIN SOHBET ETTİKTEN SONRA. DENİZLİ-İZMİR KARAYOLUNA ÇIKTIK, KENDİSİNİ YOLCU ETMEK İÇİN 50 METRE YÜRÜDÜK YÜRÜMEDİK. KALDIRIM KENARINA, BİR TAKSİ YANAŞTI...

ARKA PENCERESİ AÇIK OLAN TAKSİ'NİN İÇİNDEN 20 YAŞLARINDA Kİ BİR KIZ ÇOCUĞU; ''AMCA BAKAR MISINIZ ? BİZ UŞAĞA GİDECEĞİZ AMA YOLU BULAMADIK, NE TARAFTAN GİDECEĞİMİZİ SÖYLEYEBİLİR MİSİNİZ ?'' DİYE SORDU, YANAŞIP;''SİZ NEREDEN GELİYORSUNUZ ?'' DİYE SORDUM. MARMARİS'TEN GELİP UŞAK'A GİDİYORLARMIŞ, ARAÇ İÇİNDE KÜÇÜK BİR ÇOCUK. İKİSİ ORTA YAŞLI 4 BAYAN VARDI, ''SİZ MARMARİS'TEN DENİZLİ'YE GELMEDİNİZ Mİ?'' DİYE SORDUM. EVET DEDİ, ''ÇOK YANLIŞ GELMİŞSİNİZ, DENİZLİ'DE NİYE BİRİSİNE SORMADINIZ? ŞİMDİ GERİSİN GERİYE, DENİZLİ'YE DÖNECEKSİNİZ. ORADAN ANKARA YOLUNA GİRİP, 30-40 KM. GİTTİKTEN SONRA ÇİVRİL LEVHALARINDAN SONRA KUZEYE SAPIP UŞAK'A ULAŞACAKSINIZ.'' DEDİM. GENÇ KIZ ANLAMAMIŞ OLACAK Kİ, YÜZÜME YÜZÜME BAKIYOR VE HAREKET ETMİYORLARDI. BUNUN ÜZERİNE ''SEN ANLAMADIN GALİBA...'' DEYİP ŞOFÖRÜN OLDUĞU TARAFA  GEÇTİM. DİREKSİYONDA 30 YAŞLARINDA BİR BAYAN OTURUYOR. 20 METRE İLERİDE Kİ KAVŞAKTAN DÖNEREK, DENİZLİ'YE DÖNMESİNİ. ORADAN ANKARA YOLUNA SAPARAK. 30-40 KM. GİTTİKTEN SONRA ÇİVRİL YOLUNU TAKİP EDEREK UŞAK'A ULAŞABİLECEĞİNİ SÖYLEDİM. ''BEN O YOLU ARIYORUM.'' DEMEZ Mİ, ANLADIĞIM KADARI İLE BAŞI DÖNMÜŞ. MARMARİS-DENİZLİ KARAYOLUNU KATEDİP DENİZLİ'YE GELDİKTEN SONRA 3 YOL AĞZINDAN SAĞA SAPARAK ANKARA YOLUNU TAKİP EDECEĞİNE, HİÇ KİMSEYE SORMADAN VE ORADAKİ YÖN LEVHALARINA BAKMADAN AYDIN-İZMİR KARAYOLUNA GİRMİŞ VE BASTIRMIŞ. AKŞAM AKŞAM GELDİĞİ YOLUN 80 KM. OLDUĞUNU, GERİYE DÖNMEK İÇİN DE 80 KM. YOL KATEDECEĞİNİ AÇIKLADIM. ''ORADA ÇİVRİL İSTİKAMETİNİ GÖSTEREN LEVHA VAR MIDIR ?'' DİYE SORDU, OLDUĞUNU SÖYLEDİM. BAYAN, ARAÇLA KAVŞAĞI DÖNMEK İÇİN HAREKET ETTİ. ZİYA DEMİRCİEFE ''PLAKAYA BAKSANA...'' DEDİ, BAKTIM 64 PLAKALI BİR TAKSİ. 

AKŞAM AKŞAM, YANLIŞ GELDİKLERİ YOL İÇİN TAM 160 KM. FAZLADAN BENZİN PARASI ÖDEYECEKLERDİ. ÜZÜLDÜK TABİ, BU TÜR YOLA ÇIKANLARIN KM. YAPMADAN GÜZERGAHI ÇOK İYİ BİLMELERİ. BİLMİYORLARSA YÖN LEVHALARINI ÇOK İYİ TAKİP ETMELERİ, YÖN LEVHASI YOKSA ÖZELLİKLE 3-4 KAVŞAKLI YOLLAR DA ARACI DURDURUP BİRİLERİNE SORMALARI GEREKİYOR. ARABASI OLANLARA, ÖNEMLE DUYURULUR. YOKSA, BOŞU BOŞUNA KM.LERCE YOL YAPARSINIZ.

( Gideceği Güzergahı Bilmemek... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 6.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.