Bak şimdi sana olan sevgimi anlatayım mı? Belki biraz eksik olacak ama mazur gör.Şaşaalı kelimelere yer vermeyeceğim öyle fazla.Yüz çizgilerini seviyorum senin ben Tutamasamda o güzel ellerinin hoş bir müzik gibi ahenkli hareketlerini izlemeyi seviyorum.Ya da ne bileyim yerinde otururken bile ikidebir bacağını titretmeni dudağını ısırmanı,adem elmanı . Neyse ne seni var eden her şeyi seviyorum işte.En basitinden başladım aslında..Somutlaştırarak anlatmaya çalıştım duygularımı aşkı bilmeyen biri gibi.Oysa tamamen soyut bir kavramdır aşk.Mümkün değil anlatmak..Sahi bugün bir adam gördüm sana benzettim yürüyüşünü. Saçı sakalıda benziyordu hani.Sen olduğuna inanmak istedim başta sen değildin sonra farkına vardım,sinirlendim çevirdim başımı.İşte böyle birşey olsa gerek seni sevmek kimse olamaz senin gibi yürüyemez,konuşamaz,oturamaz,taklit bile edemez Kısacası senin dışında kimse insanlık belirtisi göstermiyor sanki..

 

Büşra Özdemir

( Kısaca başlıklı yazı busra94 tarafından 6/17/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.