"Evlenince anlarsın beni" derdi annem.
Anlamazdım.
Sözleri uçarı bir gençliğin hayal dünyasında hakettiği yeri bulmazdı.
Hayat, sevdiğinle çok güzel ve anlamlıyken, bu ev, bu caddeler yavan ve boş gelmeye başlamışken, kulağım hiç bir nasihatı duymayacak kadar mutluluktan sağır olmuşken, yaşanmış her tecrübe duvarlara çarpıp, parçalanıp giderdi.
Çoğu zaman bir kulağımdan bile girmeyen nasihatlar, şimdi yüreğimin tam orta yerinde duruyor.

Pervasızca tükettiğim günleri, bilmediğim bir sokakta; yabancı bir şehrin ışıkları altında ararken anlıyorum.   Mevsimler değişince anlıyorum..
Mesafelerce uzakta, kurulmuş bir hayatın parçası olmak için, esirgediğim bütün ilgiyi ve saygıyı başkalarına cömertce gösterdiğimde anlıyorum....

Bir akşamüstü pencere önü yalnızlıklarında, mavi gözlerinin huzurunu düşünürken , güneşin kızıl damlaları kirpiklerimi boyuyor..
Yanağımdan süzülemeyen hayaller, gözbebeğimin içinde çoğalarak kayboluyor.
Kayboldukça anlıyorum...

Yüreğimin bulutlarında asılı duran hüznüm kurusun ve kimseler anlamasın diye bolca gülümsüyorum..
Kokunu çok özlüyorum..

                                                                                                                                                                        S.E.G
( Anneme başlıklı yazı S.E.G tarafından 24.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.