Gözyaşı                               

Damla damla akıyordu gözümden yaşlar... Ne bir teselli edenim vardı, ne de bir mendil verip gözyaşımı silenim... 


Ağlıyorum yine... Ağlarken ki hıçkırıklarım haykırışım olsun... Gözyaşlarım beni ağlatanların  ölümü olsun... Beni bu hale koyanların gençliği solsun.... 


Gözyaşlarım, isyanım olsun... Arkamdaki en büyük destekçim olsun... Bana sahip çıkan beni koruyan tek yoldaşım olsun...


Gözyaşlarım, dualarım olsun... Dilediğim duaların ispatı olsun... Her gece ağlarken gözyaşlarım bana teselli veren arkadaşım olsun...


Gözyaşlarım, sırdaşım olsun... Her gece ağlarken ki haykırışlarımın tek şahidi olsun... 


Gözyaşlarım, sigaramdan çıkan duman olsun... Hepsi o dumanla kaybolsun, uçsun gitsinz sonsuza...


Gözyaşlarım, gelecekteki hayallerim olsun... Akıttığım gözyaşları hayallerimin sonsuzluğunun sembolü olsun...


Gözyaşlarım son kalan mum ışığım olsun... Benim her şeyi görmemi sağlayan, Sönmeyen ışığım olsun...


Gözyaşlarım, son umudum olsun... Beni geleceğe dair dimdik ayakta tutan kol değneklerim olsun...


Ve gözyaşlarım benim tapınağım olsun... Bana ait tek kalan yuvam olsun... O yuva sonsuzluk dolsun... Orası benim ve gözyaşlarımın olsun...


Yasin AK
01.12.2013



( Gözyaşı başlıklı yazı YasinAK tarafından 12/1/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu