1 Hayalperest



Hayalperest

Hayaller vardır; bitmek bilmeyen, satın alınamayan, olmayacağını bilsekte belki birgün olur diye kurduğumuz hayaller...

Bir nevi hayallerdir umutlar, beklentiler, hedefler... 
Hayallerde ne yalan vardır ne de sahte gülüşlü, sağ gösterip sol vuran insanlar... 

Hayaller ütopyalar gibidir... Kendi dünyanı kendin yaratırsın, kendin biçim verirsen yaşamına... Hayattan bekleyip alamadıklarımıza, kavuşamadıklarımıza ulaştığımız yerdir hayaller... 

Hayaller felsefe gibidir. Nasıl felsefe bir kara sevda ile nitelendiriliyorsa hayallerde bir kara sevdadır. Çünkü hayaller kavuşamamazlık üzerine kurulurlar...

Çocuk gibidir hayalperestler. Nasıl çocuk bir elma şekeri ile mutlu olur, hayalperetler de mutlu olmak için hayal kurarlar.

Hayaller temel ihtiyaçtır, olmazsa olmazımızdır. 
Hayaller vardır ama yoktur. Hayallerin başı vardur fakat sonsuzdur. 

Hayalperestler ise daima umutludur....  

( Hayalperest başlıklı yazı YasinAK tarafından 11.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.