Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 20.12.2013
Okunma Sayısı : 2138
Yorum Sayısı : 0
SEVİL MISIRLIOĞLU VE ''HATAY;ŞEHR-İ KUTSALIM'' İSİMLİ TANITIM KİTABI...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

HATAY'IN ÜNLÜ YAZAR VE ŞAİRLERİNDEN SEVİL MISIRLIOĞLU ''HATAY;ŞEHR-İ KUTSALIM'' İSİMLİ BİR ESER YAZMIŞ, POSTA İLE KİTABI BANA GÖNDERMİŞ. DÜN (20 ARALIK 2013 PERŞEMBE GÜNÜ) KİTABI ALDIM, ESER 14X21 CM.EBATLI, 92 SAHİFE. İÇ SAYFALARI KUŞE KAĞIT, KAPAK İSE SAĞLAM VE KALIN BİR CİLDE SAHİP. 2013 YILINDA ANTAKYA'DA (HATAY'DA) Kİ LİFE MEDYA TESİSLERİNDE BASILMIŞ, ESER ANTAKYA BELEDİYESİ KÜLTÜR YAYINLARI ARASINDA ÇIKMIŞ. ESERİN ÖNSÖZÜNÜ ANTAKYA BELEDİYE BAŞKANI DOÇ.DR.LÜTFÜ SAVAŞ YAZMIŞ, ÖNSÖZÜNÜN BİR YERİNDE BU ESER İÇİN ŞU İFADEYİ KULLANMIŞ;''HATAY'IN FARKLI ZENGİNLİKLERİNİ, TARİHİNİ. KÜLTÜRÜNÜ, İNANÇ TURİZMİNİ ANLATAN. ŞEHRİMİZİN TANITIMINA KATKI SAĞLAYACAK, DEĞERLİ BİR KİTAPTIR.''. PROF.DR.NURULLAH ÇETİN'İN DE BU ESERDE BİR ÖNSÖZÜ VAR, ''ŞAİRLER, YAZARLAR. YAŞADIKLARI ŞEHİRLERİN TABİİ, KÜLTÜREL GÜZELLİKLERİNİ. O ŞEHİRDE YAŞAMIŞ, İZ BIRAKMIŞ GÜZEL İNSANLARINI YAZARLARDI.'' DİYE YAZISINI SÜRDÜRÜP GİTMİŞ. 

ESER İÇİNDE ŞU BAŞLIKLAR VAR;HATAY-HATAY ARKEOLOJİ MÜZESİ-SEN PİYER KİLİSESİ-HABİB İ NECCAR CAMİİ-BAYEZİD İ BESTAMİ HAZRETLERİ-ŞEYH AHMET KUSEYRİ HAZRETLERİ-HIDIR HIDIRELLEZ HIZIR-ŞEYH HIDIR TÜRBESİ-VAKIFLI KÖYÜ-HIDIRBEY KÖYÜ VE MUSA AĞACI-ÇEVLİK TİTUS TÜNELİ KAYA MEZARLARI-HARBİYE-CAMİ KİLİSE VE HAVRA-ULU CAMİİ-MAHREMİYE CAMİİ-MEYDAN CAMİİ-AHMEDİYE (ŞIH AHMET) CAMİİ-ŞEYH ALİ (SERVİLİ) CAMİİ-MERKEZ SARIMİYE (SÜVEYKA) CAMİİ-HIRİSTİYANLIK-ANTAKYA KATOLİK KİLİSESİ-ANTAKYA ORTODOKS KİLİSESİ-ANTAKYA PROTESTAN KİLİSESİ-SEN SİMON STİLİT MANASTIRI-YAHUDİLİK-SARAY CADDESİNDEKİ EYÜP AMCA-DELİ Mİ ? VELİ Mİ ?-SEVGİ HOŞGÖRÜ ŞEHRİ HATAY (ŞİİR). ESERİN HEMEN HEMEN HER SAYFASINDA, HATAY'LA VE ANLATILAN KONU İLE İLGİLİ RENKLİ 1-2-3 FOTOĞRAFTA MEVCUT. 

SEVİL MISIRLIOĞLU;HATAY VALİLİĞİ HUKUK İŞLERİ ŞEFLİĞİ'NDE UZUN YILLAR ÇALIŞIP EMEKLİ OLDUKTAN SONRA, BOŞ DURMAMAK İÇİN ŞİİR-ÖYKÜ-DENEME ÇALIŞMALARI YAPMAYA BAŞLAMIŞTIR. BU GÜNE KADAR KONUŞAN SESSİZLİK (ŞİİR-1998)-HAYALLERİMİN HIÇKIRIĞI (ŞİİR-1999)-YÜREĞİMDEN TUTUN BENİ (ŞİİR-2000)-İNSANLIĞIN ADRESİ SEVGİ (ŞİİR-2001)-DÜŞLERİN KÖPÜĞÜ (ŞİİR-2002)-DEVİN OMZUNDAKİ CÜCE (ŞİİR-2003)-YÜREKLERİMİZ SUSMASIN (DENEME-ÖYKÜ-ŞİİR-2005)-GÜNEŞİ KURŞUNLADIK (ŞİİR-2009)-DİLLERİN DANSI (ŞİİR ÇEVİRİLERİ-2010)-SIR EVİNDEN SARKITLAR (HİKAYELER-2011) İSİMLİ 10 KİTAP YAZIP YAYINLAMIŞTIR. ŞİİRLERİ İNGİLİZCE-ALMANCA-HOLLANDACA-İSPANYOLCA-İRLANDACA-RUSÇA-MAKEDONCA-MACARCA-ARAPÇA-FARSÇA-ÖZBEKÇE DİLLERİNE ÇEVRİLMİŞTİR, HATAY'I SEVİL MISIRLIOĞLU'NUN YAZDIĞI ESER İLE TANIMAK İSTİYORSANIZ KENDİSİ İLE İRTİBAT KURMAK İÇİN [email protected] E POSTA ADRESİNİ KULLANABİLİRSİNİZ VEYA FACEBOOK ÜZERİNDEN DE KENDİSİNE ULAŞABİLİRSİNİZ.

( Sevil Mısırlıoğlu Ve ''hatay;şehr-i Kutsalım.'' İsimli Tanıtım Kitabı... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 20.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.