İnsanlar doğumun ve ölümün, sevinçlerin, buluşmaların daha bir çok şeyin yıldönümünü yaparlar. 

Yaşamak tanışmaktır, doğduğunda doktorla havayla anne kokusu ile tanışır. Okulla, arkadaşla, dostlukla, dargınlıkla, oyunla, tatlıyla, abur cuburla tanışır. Yaşamın büyümeyi getirdiğini fark eder, büyüdükçe duyguları ile, duygusuzları tanır. Korkularla, ümitlerle, yenilgilerle, galibiyetlerle, mezuniyetle, takılıp kalmalarla, birşey olmakla yada birşey olamamakla tanışır.

Sonra ne mi olur. Aşk ile tanışır. Tüm tanışmaları etki eder bu aşka, sevmenin kokusunu hisseder, dargın kalıp barışmayı özümser, korkuları ile ümitleri buluşur yüreğinde, duygularına yenilmekle duygularının galip gelmesi arasında bocalar durur. O aşkın geçici olmayanı, kalıcı olanı ister lakin hep geçmişten kalan duyguları ile yüzleşir. 

Aşk tanımlamayan bir ruh halidir onun için yaşamak anlamayı getirmez, anlamakta yaşamayı. Yaşarken ölünür, ölürken aşk ile yaşanır. Bir garip histir bu, insan tanımadığı birine de sadece kelimeleri ile de aşık olabilir, bir adım ötesinde gördüğü dilsiz olan yüreğe de gönül kaptırabilir.

Aşk tanımı geçmişten bugüne milyonlarca sayfa kelime olmuştur ama hiç biri gerçek olanı bulamamıştır.

Her aşk iki kişi arasında farklı yaşanır. Hiç kimse başka birinin duygularını anlayamaz.

Sonra şiirler, romanlar, tiyatrolar yazılır. Her bir konu sizi de bir yerinden bağlar, duygular benzeşir. Oyuncu yada yazarın karakteri sizin karakterleriniz olur. O anı siz kendi dünyanızda kurgularsınız. içinizde yaşatırsınız. Bu genellikle ayrılıklarda, kavuşamama da, vedalarda kendini gösterir.

Bugün 28 Şubat ve ben bir yıldönümü hatırası ile bu yazıyı kaleme alıyorum. 

Yedi yıldız var yüreğimde benim ve yıldızların sahibi kimbilir nerede....

Bir elmanın yarısı olsaydım yine diğer yarım olan peri kızına tabi olurdum.


* * * * * * *

28 Şubat 2016

ve sen Yoksun !




( 28 Şubat Yıldönümü başlıklı yazı Uğur Demiröz tarafından 28.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.