Tekrardan merhaba ilk yazım sevgili adminimiz tarafından beğenildi ve sayfaya kabul edildi. Bende bu mutluluğumu şuan beni tanımayan ama ilerde umarım tanıyıp sevecek olan sevgili okurlarımla paylaşmak istedim. Daha fazla gecikmeden ikinci yazımı yazmaya başlayayım en iyisi ama.. Galiba kalemim fazla güçlü değilmiş bunun için şimdiden özür diliyorum ve elimi de yazılarımı da sizlere uygun hale getirinceye kadar sevginizi kazanıncaya kadar devam etmeye çalışacağım. Mmm hadi başlayalım...                                                                   Zaman desek birçok yaşanmışa yaşanmışlığa yaşanana ve aldığımız derslerle bugünden başlasak her şeye. Birçok şeyi bilerek ama artık umursamayarak, korkularımızla yaşamayarak ya da her şeyi bilip de aynı hatalara tekrar düşmeyerek. Aslında hep öyle olmaz mı her hatadan bir ders alırız kurallar koyup koyduğumuz kuralları  uygulamaya çalışırız biz yeni kurallar koydukça hayat bambaşka bir yerden başka bir kuralsız çıkararak adalet sağlamaya çalışır biz yine aynı hataya ya da hatalara düşeriz. Çünkü biz bizden büyüklerin koyduğu kuralları yaşamaya alışmışız. Bir kere kafa tutup ikincisine şans vermeyip tamam demeye istesek de istemesek de kabullenmeye.. Baş kaldırmadan kafa tutmadan kader deyip geçmeye işte biz bunu değiştireceğiz sevgili okurlarım hayata şekli biz verip diğer insanları susturarak başımıza geleni kader deyip geçmeyerek. Yenilenerek değişerek ve artık uyanarak.                                                                                                                                                     Eveet bu gecelik benden bu kadar umarım yazdıklarım az da olsa bazı şeylere dikkat çekmiştir ve sizlerde merak uyandırmıştır. ( İyi geceler.)
( Mutluluğum başlıklı yazı Atalante tarafından 4/13/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu