Dışarıda bildiğiniz yaz havası var. Kuşların sesi, güneşin sıcaklığı ve kavuruculuğu, çocukların sesi sanki hepsi bahardan önce yazı getirdiler. Hiç gitmeyecekmiş. Sizlerde de oluyor mu bilmiyorum ama ben dört mevsimi de değil sadece yazı seviyorum. İnsanların birbirine karşı olan sıcaklığı yazları ortaya çıkıyor. Çocukların sabahtan akşama kadar sokakta oynamaları evin  yolunu unutmaları bizleri de çağırmaları akşama kadar kız erkek çoluk çocuk demeden oynamamız. O kadar güzel ki büyüsek de sanki çocuk kalmışız gibi okul yok ders yok  dert yok tasa yok olursa tek acımız yere düşersek kanayan kolumuzun bacağımızın acıması o kadar. Yaz ısıtıyor bizleri bazılarımızı güneşi ile bazılarımızı sevgisi ile bazılarımızı da havası ile çocuklaştırması ile, ama öyle de böyle biz bu aylarda hep mutluyuz.Evet birçoğumuzun o eski sokak kültürü kalmadı, evet sokaklar kirlendi, insanlar kirlendi, ama hala bir yerlerde temiz kalmaya çalışan birileri ya da bir yerler var. Bırakın temiz kalsın!  Çocukluk doksanlarda bitmiş olmasın. Eğlenen, gülen, mutlu olmaya çalışan çocuklarımız kalsın. Apartmanlara kapatıp da bilgisayar oyunlarına televizyonlara sanal alemlere hapsettiğimiz bir nesil değil. En azından mutlu olsunlar, sizler çocukken nasıl mutlu oluyordunuz hatırlasanıza anneniz arkadaşlarıyla yazma örerken akşam serinliğinde sizler oyun oynarken neler neler olmuyordu ki abilerimiz sevdikleri kızlara göz ucuyla bakmaya çalışırken aynı zamanda onların abilerinin korkusundan sizlerle ya da bizlerle oynarken:) Ben çok iyi hatırlıyorum vallahi.Tadı hala damağımda yine olsa yine çıkar oynar yine dayak yer yine çıkar yine oynardım. :) Arda Turan'ın bir lafı var hiç unutmuyorum. "Çocuklar dışarıda küfrü öğrenir ama anneye küfredilmeyeceğini de yine dışarıda öğrenir"diye.  Şimdi sıra sizde sizler ne diyorsunuz neler yapıyorsunuz bu konu da?..
( Bahar Geldi... başlıklı yazı Atalante tarafından 4/17/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.