Meşhur hikayedir;

Kurt,kuzuyu yiyecek.Kafasına koymuş.

Bir derede su içerlerken kuzuyu gözüne kestirmiş.

Kurt derenin üst tarafında kuzu ise alt tarafında.

Kurt birden kükremiş;

---Suyumu bulattın!

Kuzu ;

---Hayır Efendim,ben bulatmadım!

Kurt;

---Bulattın işte…Görmüyor musun su bulanık akıyor?

Zavallı Kuzu;
---Nasıl olur Efendim?Ben suyun alt tarafındayım, sen üst tarafında!..

Kurt;

---Sen suyu bulattın.Cezanı çekeceksin!Seni bu yüzden afiyetle yiyeceğim.

Zavallı kuzuda çıt! Yok.Çaresiz boyun eğecek.

 Zengin Ülkeler Kurt gibi acımasız.Türkiye gibi Ülkeler ise Kuzu gibi çaresiz!

    Zengin Ülkelerin derdi;

---Sen nasıl olurda ekomini düzeltirsin?Onlara muhtaç değilsin.Dünya nasıl olurda Beş Ülkeden daha büyük olur?Olmaz Efendim…

1---Dünya beşten büyük değil.

2---Sen onlardan daha fazla mal üretemezsin.

3—Onlara muhtaç olmadan yaşayamazsın.

4---Onlardan habersiz mal alıp satamazsın.

5---Dünya onlardan sorulur.Piyasaya onlar hakim.Ekonomiyi onlar düzenler.Onlarsız piyasa da asla iş yapamazsın!

Öyleyse;

---Bizim dediğimiz doğrudur.Senin ekonomin ilerde kötü olacak.Bu yüzden daha şimdiden notunu düşürüyorum.

İşte Türkiye’ye oynanan oyun bu…

Halbu ki;

--- Türkiye ekonomisi belki de tarihinin en “Güçlü Ekonomisi”.Ekonomik göstergeler tıkır tıkır çalışıyor.Her şey yolunda.İMF den borç alan değil,borç veren bir ülke.Dünyanın her yerinde ki mazlum ve masumlara yardım ediyor.Hibe ve ya borç para veriyor.

---“Olmaz Efendim!..Benim sözüm geçerli.”Yani;

Kurdun sözü geçereli.Kuzu da kim oluyor?

---Biz ne dersek o olur.Bizim sözümüzden çıkanın biz böyle notunu kırar,dünya ya ilan ederiz.

Siz nasıl olur da İMF den çıkarsınız?İMF nin sözünü dinlemez ona faiz ödemezsiniz?Kendi başınıza ekonominizi yönetirsiniz?Dururken suyu bulandırır ve İslamın Bayraktarlığına soyunur sunuz?DaHA YÜZLARCA SEBEP VAR.Tabii onlara göre!

Türkiye İMF nin bütün borçlarını ödedi.Ona Eyvallahı kalmadı.Şimdi onun cezasını çekiyor.

Mesele üzüm yemek değil.Mesele bağcıyı dövmek.Türkiye Ekonomisi ile oynamak.Ekonominin bütün dengelerini bozmaya çalışmak.

Yemezler Beyim!...Yemezler…

“O köprünün altından çok sular aktı.”

Şimdi;

“Güçlü Türkiye Ekonomisi!”var.Ekonomik dengeleri de kimse bozamaz.Tren rayına oturdu.Eski devirler geçti artrık.Yetmiş Sente muhtaç bir Türkiye yok artık.Çünkü;

---Artık Türklerin de dünya da yeri var.Dünya piyasasında Türklerin de sözü geçiyor.Binlerce İş Adamımız mal üretiyor,mal alıyor ve satıyor.Dünya da söz sahibi.Ekonomi Piyasasında söz sahibi.

Öyleyse artık Türk Ekonomisiyle oynayamazsınız.Not değil ne dsüşürürseniz düşürün kervan yola çıktı.Hedefine mutlaka varacak.Bizi kimse durduramaz.Anlamayan varsa anlasın artık.

O Kadar işte!

 

Kemal DOĞANAY

 

( Güçlü Türkiye Ekonomisi başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 16.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.