Gaziantepe Yazılım Köyü


Ben Tokat İli Zile İlçesi Karaşeyh Köyü'nde doğdum.
Köyümüze ilk okul 1960 yılında açıldı.Altı yaşında okula başladım.Okula giden çocukların içinde en küçüğü bendim.Öğretmenimiz beni genellikle kız arkadaşlarımla oturttu.Onaltı,onyedi yaşında erkek öğrenciler vardı.
Kalemi,defteri bulmak çok zordu.Hem bulamıyor, hem de  almak için gücümüz yetmiyordu.Bir de dedem ve babam köyün sayılı zenginlerindendi.
Sonra 1972 de öğretmen oldum.Onsekiz yıl köylerde çalıştım.Yokluğu bildiğim için hiç bir çocuğa kalem defter konusunda asla kızmadım.
Onların ihtiyacı olduğu zaman ben daha önce hazır bulundurduğum kalem ve defterleri verdim.
Biraz önce Gaziantep Belediye Başkanını dinlerken güzel bir haber söyledi;
- Gaziantep'e Yazılım Köyü kuruyoruz.
Çoçuklar kendi başlarına yeni yazılımlarla değişik 
programlar hazırlayacak ve yeni eserler meydana çıkaracaklar.
Gözlerim yaşardı;
- Ne güzel,Dedim.Nerelerden nerelere geldik!..
Gaziantep'e Yazılım Köyü Kuranlardan ve devam ettireceklerden Allah razı olsun.
Türkiyemiz ve Milletimiz her şeye layık.
Büyük Türkiye ancak böyle kurulur.Ve bütün Türk Devletleri'ne ancak böyle yol gösterir,örnek olur.

Kemal DOĞANAY
( Gaziantepe Yazılım Köyü başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 11.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.