Türkiyede Seçimler


Türkiyede herkes zenginlik istiyor.Hem de istemekte çok haklı.Amma!..
Bunun yolu Batı'ya kölelikten yahut onların kuklalarını işbaşına getirmekten geçmiyor.
Tam aksine;
*Batı'ya rağmen terörü bitiren,
*Petrol kuyularını açan,
*Akdeniz'deki haklarımızdan geri adım atmayan,
*Teknolojimizi geliştiren,
*İhracatımızı büyüten,
*Yeni ticaret yolları kuran,
*Yeni uçaklar üreten,
*Yeni nükleer santraller kuran,
*Afrika'ya ve Asya'ya doğru genişleyen,
*Oyunlara gelmeyen ve savaş tuzaklarına düşmeyen...
Bütün onlara rağmen havada,karada,denizde haklarını muhafaza eden ve kendi gücüyle büyümeye odaklanan idarecileri başa getirmekten geçiyor.
Gücünü sadece halktan alanlardan korkmayın...
Onlar Halka hizmet, Hakka hizmet ülküsünü ilke edinen idarecilerdir.
Türkiye ileri götürecek böyle vatansever  yöneticilerdir.
Karşınızdaki basiretsizlerin oyunlarına gelmeyin.
Onların geri çekilmesini zafer sanmayın.
Onlar ( Türkiye Düşmanları!) fırsatını  buldukları anda saldırıya geçeceklerdir.
Bunu aklınızdan asla çıkarmayın.
Yine de zenginlik istiyorsanız;
Geçmişinize bakın.Çevrenizdeki ülkelere bakın.
Yoksa birileri zengin olurken sizler de onların  hamallığını ve ya çığırtkanlığını yaparsınız.
Yine de;
Geleceğimiz parlak olsun diyorsanız seçimleri iyi değerlendirmelisiniz.
Eğer vatanını seviyorsanız, oyunuzu vatanını sevenlere vermelisiniz.
Türkiye ancak bu şekilde zenginliğe kavuşur.
Türkiye ancak bu şekilde refaha ulaşır.
Yoksa yerimizde sayar dururuz!...

Kemal DOĞANAY 
( Türkiyede Seçimler başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 23.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.