Türkiye Yüzyılı Başladı Ve Türkiye Yükselen Yıldız Oldu


Üçüncü Dünya Savaşı başladı.

Avrupa'nın ekonomisi çöküyor. Sigorta sistemleri perişan, genç nüfusları yok, toplumları dağılmış, uyuşturucu ve alkol bataklığına saplanmış.

Afrika'daki sömürgelerinden kovuluyorlar. Kendi kıtalarında üretimleri yok, gıda ve enerji için dışa bağımlılar. Çok yakında yemek için patates bulmakta bile zorlanacaklar. 

ABD Ordusu'nun son 50 yılda kazandığı tek zafer yok. Girdiği her savaşta yenildi.

ABD sistemi çöküyor. Ekonomik kriz kapıda. Halkının ciddi kısmı açlıkla ve sefaletle boğuşuyor. Sistem dışa bağımlı ve iflasın eşiğinde.

İsrail bütün teknolojisine, propaganda aygıtlarına ve ekonomik gücüne rağmen günlerdir yenilgi üstüne yenilgi alıyor. 

Karşılarındaki blok dünyada üretimin merkezi olan ülkelerden oluşuyor.

Türkiye bölgede yükseliyor, hem söylem hem de askeri olarak güç topluyor.

Vicdanlı bütün müslüman, hristiyan ve yahudiler Türkiye'nin arkasında toplanmaya ve koruması altına girmeye mecbur kalacak.

Ortadoğu'da, Afrika'da ve Avrupa'da Türkiye'nin Yüzyılı başlayacak.

Bunlar şu anda herkese hayal gibi gelse de, çok da uzak olmayan bir zamanda teker teker gerçekleştiğini göreceğiz.
Ben Avrupayı gezdim.Ekonomist gözüyle inceledim.Bunların olması çok uzak ihtimal değil.

Kemal DOĞANAY
( Türkiye Yüzyılı Başladı Ve Türkiye Yükselen Yıldız Oldu başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 12.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.