Bugün gözlerim kötülük görmesin, inanayım artık dünyada iyilerinde var olduğuna alabildiğine. Bir insan diğer bir insanı neden yok etmek ister, bir türlü aklım almıyor. Hiç tanımadığın bir insana silah nasıl çekilir, bunu yapanların beyinleri ters mi çalışıyor acaba?''Yaşasın Kötülük''dediğiniz zaman, insanlığın baş düşmanı şeytan, yıllardır sizi parmağında oynatmış, hâlâ da oynatıyor demektir...

Şimdilerde birçok ülkede gerilla savaşı diye nitelendirilen, üstü kapalı ilan edilmemiş, toplumu yok etmeye yönelik bir savaş var. Kimi ülkeler(İspanya, İngiltere, İtalya gb) bunun ile büyük ölçüde başa çıktılar, bizim gibi ülkelerde var gücü ile başa çıkmaya çalışıyor. Birkaç istisna hariç, hiçbir ülkede gerilla savaşını, gerillaların kazandığı vaki değil. O zaman bu anlamsız savaşlar niye sürdürülüyor diye bir soru geliyor hemen insanın aklına. Ben söyleyeyim, silah fabrikaları harıl harıl çalışıp, bu yasa dışı gerilla örgütlerine, silah ve mühimmat satıyor, silah fabrikalarının patronları da, gelişmiş ülkelerin multimilyarder iş adamları. Bugün dünya üzerinde terör ve gerilla savaşları biterse, silah fabrikaları da biter, silah fabrikalarında bu sebeple binlerce işçi işsiz kalacaktır, buna emin olun. Aynı şekilde ülkelerin istihbarat birimlerinde de, binlerce eleman yine işinden gücünden olacaktır...

Gelişmiş ülkeler, az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkeleri, iğneden ipliğe kadar, basın yayından, televizyonda ki dizilere, kitaplara kadar lime lime edip sömürmektedirler. Mustafa Kemal ATATÜRK her zaman tam bağımsızlıktan yana olan bir liderdir, eğer ki günümüzde yaşamış olsaydı, ne NATO ne başka emperyalist örgütler bu topraklarda bu kadar palazlanamazdı...

Ülkemin çocukları seksen öncesi birbirlerine girdiler, sokaklarda ve caddelerde birbirlerine silah sıktılar. Bu kanlı mücadele on oniki yıl kadar sürdü; ne oldu kim kaybetti. Hem aileler, hem ülke. Gidin bakın 1968 ve 1980 yılları arasında, hangi ülkeler, yasa dışı yollardan ülkeye mermi ve silah soktu. Rahmetli Uğur Mumcunun bu konu ile ilgili''Silah Kaçakçılığı ve Terör'' diye güzel bir kitabı vardır. Herkesin okumasını tavsiye ederim.

Emperyalizm kendini ayakta tutabilmek, yaşatabilmek için, her iki üç senede bir dünya üzerinde savaş çıkartmak mecburiyetindedir. Bunu ben söylemiyorum strateji uzmanları söylüyor. Ama onların toplumları da için için çürümeye doğru gidiyor. Gelişmişliğin ya da az gelişmişliğin kriterleri nedir? Kırkbin dolar milli gelir mi? Hiç sanmıyorum. Ona bakarsanız ABD ve Japonya ilk sıralarda, ama gel gör ki, en çok AİDS hastası ve uyuşturucu kullananlarda onların insanları arasından çıkıyor. Öyle bir zaman gelecek ki, kendi toplumlarını ıslah etmek için uğraşmaktan, diğer ülkeleri karıştırmaya fırsat bulamayacaklar. Çocuk denebilecek yaşlarda uyuşturucu kullanımına başlıyorlar. Hatta bir iki küçük Avrupa ülkesinde, belli miktar uyuşturucu almak serbest bırakılmış durumda, daha neler neler. Erkek erkeğe evlenmeler, kadın kadına evlenmeler. Bildiğiniz gibi bu sebep ile Allah cc. bazı kavimleri yeryüzünden silmiştir. Bunlar onların torunları mı acaba?

Geçen bir yerde rastladım görüntüsel olarak. Japonlar yunus balıklarını resmen katlediyorlar. Bu mu medeniyet, dünyanın en nadide milleti bu mu? Yunus balıkları dünya da hayvan cinsleri arasında, en son öldürülecek canlılardan biri kanımca, sürekli gülen bir ifadeleri vardır ve zaman zaman insanlara yardım ettikleri bile söylenir.

Bugün dünyada tüketilen petrolün yüzde yirmi-yirmibeş arasındaki miktarını ABD tek başına tüketmektedir. Korkunç bir israf ve yokluk toplumuna doğru gitmektedirler.

Namus kavramı en alt düzeye inmiş durumda. Büluğ çağına girmiş kızlar arasında bakireliğe önem veren dert eden çok az insan var. Boşanma oranları ve nikahsız yaşama oranları korkunç derecede yüksek...

Günümüzde atom silahlarına bütün ülkelerin ayırdığı bütçenin yarısı; bakın tamamı demiyorum yarısı insanlık için harcansa, ne Somali'de açlık olur, ne başka ülkelerde savaş. Avusturya yerlileri Aborjinler vahşi imiş, yamyamlar insan eti yiyormuş, hadi canım bana maval okumasınlar. İkinci Dünya Savaşında Japonya'ya atılan atom bombası yüzbinlerce insanın ölümüne yol açtı, insanlar birkaç saniyede yok oldu buhar oldu Allah bile diyemeden son nefeste; ki Japonya kayıtsız ve şartsız teslim olmak üzereydi zaten. Karar verin hangisi daha vahşi...

Bizler bugün Türk Milleti olarak, çok üst düzey bir yaşantıya sahip değiliz belki, ama inanın, onbin onbeşbin dolar milli gelir ile alnımız açık başımız dik. Bir de şu terör belasını başımızdan def ederse, yurdumun kahraman evlatları, huzur içinde bir ülke, en büyük gurur kaynağımız ve aydınlık geleceğimiz olacaktır. Sevgi ve saygılarımla...

( Bu Gün Gözlerim Kötülük Görmesin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.