Evet sizde bilirsiniz ki memleketimizde kuş sütü eksikliği her zaman gündemimizin baş köşesini işgal etmektedir... Hükûmetimizin ivedilikle bu konuya el atması gerekmektedir.... Kuş sütü bu zaten öyle kolay kolay ele geçen bir şey değil...


Güvenilir kaynaklardan aldığımız bilgilere göre, çok yakın zamanda biten Bakanlar Kurulu toplantısında ülkemizdeki kuş sütü eksikliğini gidermek için hangi tür kuşların yakalanacağı ve sütlerinin sağılacağı on iki saat süren bir toplantının sonunda belirlenmiştir... Ayrıyeten bazı durumlarda inek ve keçi sütlerine su karıştırılma durumlarını geçmişten bildiğimiz için, kuş sütlerine de su katılamaması için azami derecede dikkat gösterilmesi üzerinde önemle durulmaktadır...


Kuş Sütüne gereken önem verildiği zaman, hanımların sosyetik toplantılarında da bundan böyle ''Aaaa burada bir kuş sütü eksik.'' gibi sitemlerde ortadan kalkacaktır... Bu arada kuş sütünü kuşlardan sağma işini yapacak elemanlarında sekiz ay süren sıkı bir eğitimden geçirildikten sonra sahaya girecekleri ve ele geçen kuşları sağmaya başlayacakları milletimize önemle duyurulur...


Bir önemli dikkat edilmesi gereken durumda kuşlardan kuş sütlerini sağma işini yaparken, sağım yapan elemanların kuş gribine yakalanmaması için çok dikkat edilmesi gerekmektedir...


Zaman zaman toplantılarda kuş sütü eksikliği olduğunda yetkililerin, ilgililerin hatta alakadar olanların ''Alo Kuş Sütü 1919191919191919191!! numarayı arayıp kuşsütü siparişi vermeleri de gündeme gelecektir... Tabi önceden hangi kuşun sütünü sipariş vereceğinizi de belirlemeniz gerekmektedir... Yoksa leylek sütü isteyip de size güvercin sütü gelmesin... Bilmem anlatabildik mi...


Kuş Sütü sağma işi, hele de memleketimizin bazı sıkıntılar çektiği şu zamanlarda çok önemlidir, kesinlikle savsaklanmamalıdır... Bu sağım işi ''Kuş uçmadığı ve kervanında geçmediği yerlerde.'' haliyle yapılmamaktadır, bu nedenle kervanların pek geçmediği yerlerden tekrar kervanların geçmesini sağlamak, oradan kuşların geçmesini de sağlayacak, böylece de yakalanan kuşların sütleri sağılacaktır...


Bir de burada hanım kardeşlerimize önemli bir iki uyarıda bulunmakta fayda var. Bir kere kuş sütlerini mayalayıp da yoğurt yapmaya çalışmasınlar, kesinlikle olmuyor, biz denedik olmuyor billahi... Eeeee yoğurt olmayınca ayranda olmuyor... Bir de kedileri varsa kuş sütü vermesinler, kedilerde kuş sütü içmiyorlar, nedendir bilinmez, her zaman inek sütü de inek sütü diyorlar, kediler işte, ömrümü yediler billahi...

( Kuş Sütü Eksikliği Nasıl Giderilir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.