Çok fena insanlar bu sosyal medya fenamenleri... Nasıl fenamenlerse servetleri dudak mudak uçuklatıyor, hatta uçuklatmakla da kalmıyor bize kafayı yedirtiyor, hatta yedirtmekle de kalmıyor saç baş yolduruyor... Saç baş yoldurmakla da kalmayıp içimizden yüzlerine karşı küfürde ettiriyor.

Ne ara aldınız bu kadar lüks arabayı? Ben yıllardır aynı arabaya binerken helal param ile ''On yaşında bir arabaya'' sizde ki bu lüks arabalar garaja nasıl girdi... ''Ehliyetimiz var herhalde biz soktuk garaja'' demeyeceksiniz... Bunların yirmi yirmi beş tane son model arabaları varmış. Allah daha çok versin, diyemiyorum tabi ki Allah akıl fikir versin demek varken. Onu diyorum ama, yine de akılsızca davranmaya devam ediyorlar...

Aklayabildiniz mi siyah mı kara mı neyse o paraları? İki çitileyip öyle atsaydınız çamaşır makinesine pirüpak olup çıkarlardı kara paracıklarınız... İki üç de kese attırırdınız paracıklarınıza... Duymamış olabilirsiniz o güzel sözü belki, ben bir hatırlatayım ey fukara fenamenler '' Paradan başka harcayacak hiç bir şeyi olmayanlar dünyanın en fakir insanlardır.'' demişler. Siz şimdi en fakir hem de en hakir insan durumuna düştünüz...

Pişmaniye filanda yediyseniz geçmişte epeyce mutlaka pişman olacak bir şeyler yapmamışsınızdır. O nedenle sizi belki pişmanlık yasasından da yararlandırmayabilirler... İçeride bol bol pişmaniye yemek içinde zamanınız olacaktır... Demiş ya şair ''Mahpusluk zor zanaat.'' diye, oradan çıkınca ki çıkarsanız eğer yakın zamanda, ne mutlu size mahpus zanaatkarı olarak çıkacaksınız...

Hayır anlamadığım o kadarda çok şey var ki... Kahvenin kulpu altın olunca, o kahvenin kırk yıl olan hatırı iki ile üç ile çarpılıp seksen ya da yüz yirmi yıla mı çıkıyor? Kafana dolarları bigudi gibi sarınca, kafan mı rahatlıyor, saçlarını mı, yoksa ruhun mu? Ya da rahat batıyor size dışarıda, bir de içeriye girelim bakalım orada belki daha rahat ederiz, ekmek elden su gölden, üç öğün yemek bedava, diye mi düşündünüz acaba?

Aman ha aman volta atarken avluda dikkat edin de birilerine yanlışlıkla omuz momuz vurmayın. Cezaevi burası dışarıya benzemez. İncir çekirdeğini bir doldururlar, incir çekirdeği dolmamış sanırsınız, siz incir yiyeceğinizi sanırken, bir de bakmışsınız ayvayı yemişsiniz...
( Sosyal Medya Fenamenleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.