Hemen ne sorusu diye geldi aklınıza değil mi? Gelmedi deyip, beni kandırmayın. Gelmiştir mutlaka gelmiştir... Evet sıkı durun, soru gayet basit. İnsanda beyin olmayınca onun yerine neyi kullanır? Hadi cevap verin.


Efendim, omurilik soğanı mi dediniz? Ya da dalak veya böbrek mi dediniz? Karaciğer olabilir mi ?Yine tutturamadınız... Omurilik Soğanı da pek bir küçük zaten. Hep de aklıma takılır omurilik soğanı varda omurilik sarımsağı niye yok diye...


Kadınlardan başlayalım bakalım. Saçlarını kullanabilir. Beyin olmayınca bluzunun düğmelerini kullanabilir mesela... O düğmelerinin altında ki göğüslerini kullanabilir. Birde kendini herkesten akıllı zanneden erkekleri kullanabilirler... Güzel güzel naylon çoraplar alıp, o çorapları bacaklarına geçirip, bacaklarını da kullanabilirler... Sonrada bir saate yüz bin toplayınca çekilirler kenara...


Erkeklere gelince... Onlarında orta zekalılar sınıfına girenleri vardır ki orta zekalı deyip de sakın küçümsemeyin, normal zekanın bir tık altıdır yani... Geri zekalının da bir tık üstü, ikisi arası bir şey işte anlayın... Erkeklerde oralarını buralarını pek açmasalar da çok zaman beyin yerine geçen başka şeyler kullanırlar... Bazen akciğerleri ile bazen de dalakları ile düşünürler. Hatta çok çok düşündükleri başka bir organları da vardır ama onu şimdi buraya yazmak takdir edersiniz ki çok zor ama siz anladınız onu...


Eski İngiliz başbakanlarından Winston Çörçile bir gazeteci sorar "Sizin şöyle böyle olduğunuz söyleniyor ne diyorsunuz?" Der. Winston Çörçil " Ben bu ülkeyi popomla değil beynim ile yönetiyorum." Diyerek noktayı koyar...


Bilhassa bu yeni yetme fenamen bayanlar arasında Winston Çörçil efendiye nispet yaparcasına mabadı ile bir şeyleri çözmeye çalışan bir dolu angut var. Tabi onların bir şeyleri mabadı ile çözmeye çalıştığının farkında olmayan bir dolu angut erkek vatandaşta var...


Beyin olmayınca, olmayan bir şey de çalışmaz denir. Aslında haksızlık etmeyelim beyine, hepten de yok sayamayız beyni. Dörtte bir kapasite ile ya da onda bir kapasite ile çalışıyor demek daha doğru olur... O zamanda beyincik mi desek yoksa? Bir muhteremde şöyle yazmış ''Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermezmiş. Galiba bazıları sırf bu yüzden beyinsiz.'' Hangi muhterem ise artık, muhteşem bir laf söylemiş...

( Soru Çok Basit Aslında başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.