...........Gözle öz arasında,hayat ile yürek arasında saglıklı iletişim kurulamamakta,algılamalar beyinden yüreğe inmemekte.Tefekkür güneşi duygu denizinde med cezirler oluşturamamakta.onca sıcaklıgına ragmen tefekkürle duygu arasında derin bir küskünlük yaşanmaktadır........
...........Sevgili yarenim,
......... -Her ayrılık hiç dönmüyecekmiş sanılan bir yağmur ve hüzün mevsimidir.
..........-Ayrılık sevenlerin yada sevdiğini her ortamda idda edenlerin sessiz sınavıdır.
.........- Zaten ömür denilen şey ayrılıkların toplamı degilmidir.
.........- Nasıl vaktinden önce çiçek açmaz,rüzğara kelepce vurulmazsa senin sevginide yüreğine saygısı olanların unutmuyacagını ve karanlık gecelerin sabahın aguşuna kendini bıraktıgı gibi,her dogan güneş seni bizlerin gönüllerine kilim deseni gibi nakışlıyacagını hatırından her nefes aldıgın süreçde asla ve asla çıkarma gönlü muhabbet mevsiminin renk ve desenleriyle bezenen güzel insan...
..........Yarenim,insan nereye yelken açtıgını bilmedikce hiç bir rüzğar dogru rüzğar degildir.umarım tüm rüzgarlar seninle olur.....
,,,,,,,,,,Yaşamın her hangi bir duragında çaresizliğin en koyu yerinde yer,mekan gözetmeden,bilipde göremediğimiz bir dost tarafından elindeki siyah gülleri bize ikram ederek huzur limanına kadar refaket etmesiyle noktalanacak ömrümüzün güzelliklerle geçmesi dileklerimle her ne kadar yaşam dediğimiz hayat serüvenini her birimiz ayrı ayrı yollarda,ayrı dönemeçlerde ömrümüzü törpülesekte sana usul usul çiseleyen yağmur damlalarının verdiği ferahlıkla mutluluklar dilerken sıcak dostlugumuzun arasına nifak girmeden devam etmesini arzular esenlikler dilerim..........

DOSTLUK
YÜREĞİNDEKİ ACIYI PAYLAŞMAK
AGLADIGINDA SICAK BİR KUCAKSA
VE
GEREKTİĞİNDE ATEŞE ATMAKSA
DÜNYA DURANA VE BU CAN ÖLENE KADAR DOSTUM SANA
( Yarenim.. başlıklı yazı Asım KISBET tarafından 12/26/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.