Bazen bir gazel olmuş Fuzuli'nin kalemiyle Türkmen ruhu canlanmış, bazen zafer olmuş Mehmet Akif'le şiirler bayrağa eklenmiş.............

Bazen hikmet olmuş gönülleri Yesevi ile fethetmiş,bazen abdal olmuş Pir Sultanla Şah'a varmak istemiş......

Bazen elif olmuş Karacaoğlan'da güzelleme söylemiş, bazen dost olmuş toprağına Veysel ile ağlamış.............

Bazen bir gurbet türküsü olmuş sıladan selam getiren , bazen semahta hasret olmuş Turnayla selam götürmüş.....

Bazen yanık bir sada olmuş kavalda içimizi titreten, bazen gürleyen bir ses olmuş davulda düşmanları ürpertmiş.....

Bazen zafer olmuş Tuna kıyılarında çağlamış akmış, bazen göç olmuş düşmüş göz yaşlarıyla geri dönmüş.......



Bazen halay olmuş omuz omuza ,sevgileri birleştirmiş, bazen ağıt olmuş dövülmüş dizler acıları debreleştirmiş.....

Bazen bitmeyen bir mücadele , bazen tükenen umutlar, bazen yükselen kahramanlık, bazen çelikten bir yumruk....

Bazen yufka bir yürek, kadife el, bazen hayırsever bir vicdan , sızlayan gönül olmuş......

Bazen usta bir elden çıkan hat olmuş, besmeleyi kağıda dökmüş, bazen göz nurunu ve ALLAH aşkını nakşeden bir mihrabın cinisi olmuş......

Allah adına yapılan cenkler , Allah adına yükselen minareler, Allah adına açılan eller olmuş...............

Hayır dualarla secdeye varan alınlar, evlat hasretiyle kınalı ellerin çektiği tesbihler olmuş.........

Ve millet şehit, tarih tanık, Allah âlim, millet aşkı ile toprağa düşen nur yüzlü, korkusuz yürekli, gür sesli şehitler olmuş...

Başka diyarlarda aramaya gerek yok TÜRK MİLLETİ budur........KERKÜKTE hoyrattır, GENCEDE mahnı, EGE de zeybek, KAŞGAR da sagudur, ÖTÜKENDE koşuk....

Türküdür, şarkıdır, koşmadır...............

Semadır, semahtır, ilâhidir..................

Destandır, mehterdir, marştır..............

Ve TÜRKLÜĞÜN her yanında GÖNÜLDÜR, SEVGİDİR, HUZURDUR.............

Seferde nefer, tarlada çiftçi, tezgahta işçi, sınırda gözcüdür ...

Evinde kınalı bir elin alın teri, göz nuru, el emeğidir.....

Rengini şehit kanından alan ve BÜTÜN VATANI ÇEPEÇEVRE KAPLAYAN AKYILDIZLI ALBAYRAKTIR..........

SON SÖZ OLARAK DİYORUZ Kİ HEP AĞIZDAN , HORAN KADAR KARADENİZ, ZEYBEK KADAR EGEYİZ....

KARŞILAMA KADAR TRAKYALI, HALAY KADAR, BAR KADAR, SEMAH KADAR DOĞUYUZ, GÜNEY DOĞUYUZ...

Şunu asla unutmuyalım !

Bizler, yeri geldiğinde DEDE KORKUT OLDUK, EDEBALİ OLDUK, HACI BEKTAŞ OLDUK, HACI BAYRAM VELİ OLDUK.
RUHLARI FETHETMİŞTİK .

BİZLER; ALPARSLAN OLDUK, YILDIRIM OLDUK, FATİH OLDUK, MUSTAFA KEMAL OLDUK. TÜM BELALARI YOK ETTİK .

YERİ GELDİĞİNDE EMRAH OLDUK, İTRI OLDUK, BAKİ OLDUK, SİNAN OLDUK, GÖNÜLLERİ FETHETTİK .

EY MİLLETİM ! ZAMAN UYANMA ZAMANI DEĞİL DE NEYİN ZAMANIDIR ?

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .



( Yüce Milletim başlıklı yazı Asım KISBET tarafından 1/31/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.