Yeni bir 14 Şubat, yeni bir Sevgililer Günü yaklaşıyor. Bir çoğumuz biliyoruz ki bu özel günler, Sevgililer Günü, Anneler Günü, Babalar Günü, Dedeler Günü, Görümceler Günü, Eltiler Günü, Kayınçolar Günü, kapitalizmin çarklarını daha iyi çevirebilmesi için ortaya çıkmış ve millete pompalanmış günler kategorisine girerler. Yoksa insan ne babasını, ne annesini ne sevgilisini, ne de kayınçosunu bir gün için hatırlamaz, bir gün için sevmez. Sevgi, sevmek hem de içten gelerek dolu dolu sevmek çok başka bir şeydir, emek ister, yürek ister, adet olmuş işte herkes bir şeyler alınca sevdiğine bizlerde o furyaya uyup alıyoruz anamıza, babamıza, sevgilimize hediyeler...



İlanların birinde gördüm çok kısa zaman önce ''.......Alışveriş Merkezinde aşk başkadır.'' Reklam olmasın diye yazmadık tabi alış veriş merkezinin ismini. Bak, bak sen, alış veriş merkezinde nasıl başka başka ve değişik bir aşk olabilir ki benim bir türlü buna aklım ermedi... Hayır ne oluyor o alış veriş merkezine gelince kadın ve erkekler daha mı çok seviyorlar birbirlerini... Ya da kimsenin olmadığı asansöre binip orada bir takım cinsel fantezileri mi gerçekleştiriyorsunuz? Vücutlarınız daha çok mutluluk hormonu, serotonin mi salgılıyor? Ya da birbirlerine olan bağlılıklarınız mı artıyor? ''İyi ki gelmişiz buraya aşkım, burada aşk hakikaten başkaymış, ne güzel sevgililer gününü burada geçirmek yahu, bundan sonra her sevgililer gününde burada hazır bulunalım mutlaka canım benim.'' Bunu mu diyorlar sevgililer...



Nedir yani bu Sevgililer Günü muhabbetleri. Beni her on dört şubatta hafakanlar basıyor, mutlaka bu sene ki on dört şubatta da böyle olacak adım gibi eminim. Olağan Üstü Hal var şu anda memlekette. Sağ olsun hükumetimiz KHK yani kanun hükmünde kararnameler ile her şeyi hallediyor. Benim onlara naçizane önerim kanun hükmünde kararname ile Sevgililer Gününü 29 Şubata alsınlar biz de her sene kutlamaktansa dört sene de bir aslanlar gibi kutlarız. Kutlarız kutlamasına da bu seferde çiçekçiler ve kırmızı don üreticileri buna şiddet ile karşı çıkarlar...



Ah bu reklamcılar beni ölmekten güldürecekler, yanlış mı söyledim. Evet, evet gülmekten öldürecekler demeliydim haklısınız, hemen düzelttim işte. On dört şubat dört nala yaklaştıkça sevgilime alacak hediye içinde cepte beş kuruş para olmayınca böyle ağzım dilim birbirine dolanıyor, kelimelerin cümlelerin yerleri bir anda değişiveriyor. Sevgilim derken, yanlış anlaşılmasın, bizatihi karım sevgilimdir. Biliyorum bana kızıyorsunuz ''Sene de bir defa kutlanacak bir gün için ne kadar tantana yaptın sen.'' diyenleriniz de oluyordur. Tamam tamam eleştirmiyorum artık Sevgililer Günü'nü ne yaparsanız yapın. Lakin şunu unutmayın sevdiğinizi sadece bir gün için değil 7/24 üç yüz altmış beş gün sevin sevmeye çalışın, yüreğinizin orta yerine koyarak hem de...



Gelelim tekrar o alış veriş merkezinde başka olan aşka. Hadi sen yazdın oraya ''...... alış veriş merkezinde aşk başkadır.'' Bunu da başka bir alış veriş merkezinin yetkilileri gördü onlarda yazacak bir şeyler ''....... alış veriş merkezinde aşk başkaysa bizde daha da başkadır.'' bunlarda o sloganı bulabilirler. Bir dolu alış veriş merkezi var güzel yurdum Türkiye'de. Yine başka bir alış hem de veriş merkezi de benzer slogan bulur. ''........ Merkezinde aşk o kadar başkadır ki aşk ile beraber siz de başkalaşırsınız, aklınız hayaliniz almaz, emin olabilirsiniz.'' Of ki of bir gelse de geçse şu Sevgililer Günü de biz de rahata ersek. Bu aşk da bir alem amma çok başkalaşım geçiriyor, anlamak zor. Türkiye'nin kıymetli değerlerinden, büyük düşünürlerinden uzaylı türkücü Mustafa Topaloğlu Ağabeyimiz de ne demiş ''Aşk kalpte başlar dudaklar ile beslenir dokuz ay on gün sonra baba diye seslenir.'' Neyse lafı çok uzattık, kutlayanlara da kutlamayanlara da hayırlı uğurlu olsun 14 Şubat Sevgililer Günü. Siz yine benim dediğimi tutun her gün sevin, her gün sarılın sevdiğinize. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Aşk Nerede Başkadır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.