Mafya Babası var, Mafya Anası var da, Mafya Dedesi niye olmasın a dostlar? Onu da tabi şöyle izah ederiz, Mafya Babasının babasına ya da kayın pederine de Mafya Dedesi denir. Ha belki Mafya Dedeliği Mafya Babalığı kadar etkin ve faal bir pozisyon olmayabilir dede işte sonuçta, adı üstünde mafyalık tan emekli, eski deyim ile tekaüt, derecesini bilemem artık, üçün birinden mi, dördün ikisinden mi... Elinde bir baston başında beyaz bir fötr şapka. Tabi elinde ki sadece baston değil, aynı zaman da gizli de bir silah. Hem tabanca tüfek oluyor yerine göre, hem de kılıç oluyor. Mafya Babası pis işler ile uğraşır iken Mafya Dedesi de ev de torunlarına bakar mutlaka... Onları zaman zaman sinemaya götürür, parka çıkartır, gezdirir filan...



Şaka bir yana yeraltı dünyası gerçekten çok ürkütücü. Her türlü pisliği bünyesinde barındırıyor. Silah kaçakçılığı, esrar, eroin, beyaz kadın ticareti, esmer kadın ticareti, siyah kadın ticareti, herhangi bir renkten olmayan kadın ticareti, fuhuş, haraç toplamak, çek senet tahsilatı... Ne ararsanız var yani derde devadan gayrı... Tabi bu işlerde fatura ve fiş olayı da olmadığı için aynı zamanda vergi de kaçırmış oluyorlar arkadaşlar... Kim bilir ne kadar da vicdan azabı duyuyorlardır vergi kaçırdıkları için...



Mafyanın kelime anlamına baktığımız zaman İtalyanca bir kelime olduğunu görüyoruz. ''Yasa dışı işlerle uğraşan, zor kullanarak birtakım gizli çıkarlar sağlayan örgüt. 2. Bu örgüte mensup olan kimse.'' anlamına gelmekte. Araştırılınca daha değişik bir bilgi de çıkıyor karşımıza o da şöyle ''Fransızlar yüz yıllar önce Sardenya adasına saldırdılar ve yöre halkına çok büyük işkenceler yaptılar bu acı günlerde yöre halkı örgütlenip kendilerini savundular. İşte o günlerde İtalyanların kurduğu örgüt mafyanın temeli Morte alla Francia İtalia arda, yani Fransızlara ölüm İtalya haykırıyor.''



Şimdilerde her ülkenin ayrı ayrı mafyası var. Sadece İtalyanlara mahsus bir olay değil. Rus Mafyası, Alman Mafyası, Amerikan Mafyası, Bulgar Mafyası, İspanyol Mafyası... Var da var mafyadan geçilmiyor dünya da... Pis işler ile uğraşmalarına rağmen her gün banyo yapmaları şampuan ile onları yine de temizleyemiyor maalesef...



Mafya Dedesi de zamanında mafya babası olduğundan, haliyle yaşlanınca dedeliğe terfi ediyor, torunlarına bakıyor. Torunlarını elinden tutup okula götürüyor, tabi on beş yirmi koruma ile beraber... Torunlarını elinden tutup sinemaya götürüyor yine on beş yirmi korumayla... Yine torunlarını konsere götürüyor, bir sürü korumayla... İnsan bir kere mafya olmaya görsün. İki gözü, iki kulağı varsa, o gözler, o kulaklar on on beş olmak zorundadır... Saldırının nereden geleceği hiç belli olmaz değil mi?



Şimdilerde televizyonlarda mafyavari işlerin anlatıldığı bir dolu dizi var ki çok tehlikeli ve çok yanlış bir tutum, davranış bu... Bu dizileri sadece büyükler değil, gelişme çağında ki delikanlılar, genç kızlarda izliyor, haliyle de etkileniyorlar ister istemez. Bunlara bir kısıtlama yaptırım getirilmesi çocuklarımızı korumamız açısından iyi olacaktır... İnceleyin bakın bu diziler gösterime girdikten sonra ülkemizde ki suç oranlarında bile ciddi artışlar olmuştur. Bir zaman komedi dizilerine bile mafya soktu televizyoncu arkadaşlar... Aşık bir Mafya Babası da şunu yazmış ''Mafyada Silahımı Karakolda Resmimi Ceza Evinde İsmimi Bu Alemde Tesbihimi Bıraktım Ama Seni Asla Bırakamadım.''



Kirli ilişkiler ile kazanılan kirli paralar, insanı ne kadar zengin yaparsa yapsın, ruhen ve kişilik olarak insan alabildiğine kirlenmiş olacaktır. O kiri de hiç bir deterjan veya sabun türünden kimyasal maddeler temizleyemez, eğer insanın vicdanı yoksa. O kirle ölüp de ahirete intikal eden insanları da orada hazin bir son beklemektedir. Siz, siz olun ne kendiniz, ne de çocuklarınızı böyle işlere bulaştırmayın. Tertemiz bir dünya hepimizin özlemidir aslında. Sevgi ve saygılar hepinize... 

( Mafya Dedesinin Torunlarına Ne Denir Ki başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.