Hortumcular, rüşvetçiler, kul hakkı yiyenler, bankaların, güzelim şirketlerin içini boşaltıp da o paraları vicdanları ve yürekleri sızlamadan çatır çatır yemeye çalışanlar, yiyenler, hazım etmeye çalışıp da, hazmedemeden midesine oturanlar... Sıkı durun bu habere çok bayılacaksınız, havalara uçacaksınız... Pek yakında, belki bu sene sonu, belki de ikibinonsekiz yılının sonlarına doğru, (hadi rakam ile de yazalım 2018) cepli kefenler piyasaya çıkıyormuş, duyduk duymadık demeyin... Ne mutlu size... Şoke oldunuz değil mi? Ben de inanamadım önce... Artık bundan sonra öldüğünüz an da kefenlerinizin cebine istediğiniz malı mülkü, hatta ev, arsa tapusunu koyabileceksiniz, bundan büyük mutluluk olur mu sizin için, ey sahtekarlar, ey hortumcular, ey yetim hakkı yiyenler?


Yalnız öğrendiğime göre şöyle bir durum var imiş. Ben de başkalarının yalancısıyım. Cepli kefenler, adı üstünde, bazılarında beş on tane cep varsa da, büyük götürenler, hamuduyla götürenler için yapılanların da bu cepler elliye altmışa, hatta yüze kadar bile çıkıyor imiş, tabi fiyatı da ona göre artıyor...


Bankaların içini boşaltanlar, kul hakkı yiyenler, hayali ihracatçılar, vergi kaçıranlar, yırttınız hadi, aslansınız, kaplansınız, tilki siniz, çakalsınız... En kahraman sizsiniz... Bu cepli kefenlerin mucidi, sağlam kaynaklardan edindiğim bilgilere göre, cepçi, eski kulağı kesikler den Tırnakçı Sulhettin takma isimli bir geçmiş zaman kabadayısı imiş... Hatta bu cepli kefenlerin seri üretimine geçilince bunlara İSO 9001 VE İSO 10765 uluslararası standart belgesi bile alacakmış arkadaş. Ondan sonra da paraya para demeyecek herhalde...


Bu arada, yine konunun uzmanlarından edindiğimiz bilgilere göre cepli kefenlerin daha ileri ki zamanlarda seri üretimi arttığı zaman, fiyatının nispeten ucuzlayacağı ve her kesimden insanın bu cepli kefenleri alma gücüne vakıf olacağı da bildirilmektedir. U.A.M.S.D Başkanlığından, yani Uluslararası Mezar Soyucuları Derneği Türkiye Şubesinden yapılan açıklamada, cepli kefen üretimi konusunda, aslında çok geç kalındığı, daha yıllar önce hayat geçirilmesi durumunda, mezar soyucu dernek üyelerininde belli bir kazancı yakalayacağı, dernek ileri gelenleri tarafından üstüne basa basa belirtilmiştir...


Tabi cepli kefenlerin seri halinde üretilip de hayata geçmesi durumu gerçekleşince tabiatı ile ''Kefenin cebi yok.'' lafının da bütün lügatlerden çıkartılacağı gün gibi aşikardır. Bunun yerine gelecek özlü söz de ''Kefenin cebi var hem de üüüüf kaç tane say say bitmez.'' olabilir ya da bunun yerine ''Kefenin cebi eskiden yoktu şimdi bütün kefenler de cep var isteyen istediğini götürüyor. Siz de bir cepli kefen edinin siz de malı götürün.'' diye de bir cümle kurulup, özlü bir söz olarak literatürde ki yerini alabilir...


Aptallaşma Ahmet ''Dünya malı dünyada kalır.'' diye biri mi seslendi oradan. Ben de biliyorum canım kardeşim, ben de biliyorum da bizimkisi işe biraz espri katmak, biraz da hem nalına hem de mıhına insanların dikkatini çekmek, yoksa başka da bir amacımız yok. Ha, firavunlar öldüğü zaman bütün eşyalarını firavunun mezarına koyarlarmış, koysunlar bakalım, etrafındaki yalakalar. Adamın, adamsa tabi o firavun efendi de, sadece kemikleri kalıyor, bir de eşyalar öyle görünüyor mezar açılınca, tabi daha önce mezar soyucular bir çok parçayı almadıysa... Yüzlere biraz tebessüm eke bildim ise ne mutlu... Hepinize en derin sevgi ve saygılar..
( Müjde Çok Yakında Cepli Kefenler Piyasaya Çıkıyormuş başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.