DOKUNUŞ

Siyah renkli ufukların bilinmez yolcuğudur, kalabalık hayatlara işlenen mücessem mihenk taşları arasındaki cemreler. Adi bir söyleyiş bile hayata ektiğiniz tohumları canlandırmak için bazen yeterli sebep olabiliyor. Ve bir abı hayat katresi diriltebiliyor yüreğinizi. Zira o kadar aç ve susuz bir ruh içinde olabiliyor hilkat-ı beşer. Yıllara serpişen tecessümler sırtlara yüklenen muvakkat efkârları dağıtabiliyor bir an-ı seyyale ile. Bu belki çok özel bir rüya belki sırlı ve ömür boyu sırdaş bir söz olabiliyor. Hakikatin yüklendiği emsal putların emzirdiği kalpleri pamuk şekeri gibi narin ve ince dokuyabilinir hal ile ansız bir geceye kavuşturabiliyor. Belki de gecelerin son şiiri masum bir tebessüm ile karşılıyor sabahı. Artık uyanışlar güllere dokunmak kadar şirin bir acı verse de, umudun yedi renkli kelebeği, her uyanışta şemsi penceresinde misafir ediyor. Sermaye-i ömür kumbarası dağlarında çiçeklerinin eşsiz ve bir  o kadar cilveli dansını büyük bir armoni içinde meydanlara haykırıyor. Bazen özgürlük naraları içinde gökyüzüne gizlediği hayallerini bulutların nemli kokusunu fırsat bilip ,türüne has dili ile bir yağmur gibi hırçın,ve asi denizlere bırakıveriyor.ve üzerinde çınar kokulu bir sandal ile denizlere bıraktığı asi ve hırçın hayallerine dokunabiliyor.Yani yıllarca biriktirdiği hayalleri avuçlarında beliriveriyor ansızın.bakabiliyor gözleri hiç ummadığı kadar yakınında. Avuçlarından gökyüzüne açılan perdeler gri kokulu söz kümelerini geçmişin çöp hane kutucuklarına bırakıveriyor. Ve üzerine serin bir ateş ile tutuşturup küllerini bucaksız engin denizlerin yosun kokulu derinliklerine savuruyor. Artık günlerin saniye hareketleri bile anlamlı geliyor ve içinde dakikaların sermayeleri zamanın çözülemeyen sırrı ile oluşan bilinmeyen denklem üçgeninin açıları ufuklarda beliriyor. Üst üste hayret feza cümleler ve ardı kesilmeyen ve çıkış noktası bilinmeyen heyecan verici hisler. Yandıkça yüreğinin kor ateşi, İbrahim’in ellerinden süzülen dualara dönüşüyor cennetinin bahçesi. kalbinde iklimsel değişimler yer tutuyor. Makam-ı aşk sureti ile beliriyor içerindeki tanımlayamadığın ve bir o kadar da kararsız çırpınışların. Henüz hazırlanmamış bir yolcu ile gönül kimyasının derinliklerinde yürümek tatlı bir endişe hissi dokunduruveriyor acemi kalp atışlarına. Sevda mektebindeki öğrenmelerin, yepyeni kıpırtılar barındırmaya başlıyor gönül barınaklarında.   



ERKAM YILDIRIM                                                                                          
( Dokunuş başlıklı yazı #eryld tarafından 1.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.