Utanıyorum


“Yüzyıllar boyunca toprak altında kalmış bir gömü gibi yıkık ve tozlu  şimdi yüreğim ’’


                                         Mustafa ÖZTÜRK


 

Zira Kıyametim kızıl. gözlerim tıkanık. Bu kaçıncı yüzyıldır bilmezsin, görmezsin ve anlamazsın ki” Neyden” dir gönlüm de ki bu yanık.

Senden gayrı, ve senden ayrı bir tek sen mi yaratıldın “eyyabancı”   Ve, Bu kaçıncı yüz yılın yolcusunun inancı?

      Boş tabutlar , akıllardan ,asırlara yığılan putlar ..

      Bu kaçıncı cinayet ki;

   Öteden- beridir seslerinin seslenişini duyuyorum ve  İçin için sana doğru çağlıyorum

    Ve bu kaçıncı ; uyanış ki sana yeniliyor içimdeki Calutlar..

Ancak yeniden çoğalıyorum …

Çağların üstünden geçip çağları yutuyorum.. Göğsüne vurulmuş mühürlerin gözlerini tırmalıyorum ..

Eman.. ediyorum.. eman ..ey yüce Süleymanlar ve ey yüce Davutlar.

Ne olursun.. Yalvarıyorum..

Mülkünün sükunetinden akan kanları ellerimle topluyorum..

  Dedim ya..! ’Yüzyıllar boyunca toprak altında kalmış bir gömü gibi yıkık ve tozlu  şimdi yüreğim ’’

Oysa..

Varınağım sendin ve tapınağım sen …Sen olmasaydın hiç giyilir miydi o beyaz kefen..

      Boş tabutlar , akıllardan ,asırlara yığılan putlar ..Sanmayın ki ,hastayım ve yastayım; efkarıma vakfedilmiş , ulu bir savaştayım....

Biliyorum..

Birazda fütursuz akmaktayım

Şimdi , o kim ki üstlenecek bu cinayeti ve Şimdi kim ki bahşedecek bizlere inâyeti…

Ne olursun artık yalvarıyorum….

    Sarnıcından , avuçlarıma şerbetler döküyorsun “ görüyorum”.

     Ancak; Mülkünün sükunetinden akan kanları ellerimle topluyorum …

    Bu öyle bir cinayet ki;,” Utanıyorum “. 

Ve şimdi “’Yüzyıllar boyunca toprak altında kalmış bir gömü gibi yıkıve tozlu değil”

      Eğilecek o başın , o baş ki senin değil. İstersen gülümse tabutlara , istersen seğir.

Ancak; Eğilecek o başın , o baş ki senin değil .

 

Erkam YILDIRIM.

(Siruni)

   

( Utanıyorum başlıklı yazı #eryld tarafından 9.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.