Bir çoğunuzun bildiği gibi eskiden yirmi otuz yapraklı nüfus cüzdanlarımız vardı. Yaşı bana yakın olanlar görmüşlerdir mutlaka. Daha sonra tek yaprağa düştü bu nüfus cüzdanlarımız. Önlü arkalı ve kadınlar için pembe, erkekler için ise maviydi bunların rengi... Şimdilerde yılbaşından itibaren çipli kimlik kartları veriliyor her Türk Vatandaşı zatı muhtereme... Üç milyona yakın vatandaşımız bu çipli kimliklerden edinmiş bile...


On beş yaşını geçmiş her Türk Vatandaşı bayan ya da erkek kendi başına müracaat edip de alabiliyor bu yeni kimliklerden. Yalnız fotoğrafınızın biyometrik fotoğraf (her ne demekse)olması gerekiyor, her fotoğraf da olmuyor bu kimliklere... ''Kimlik kartında on beş yaşını tamamlamış kişilerin parmak izi, parmak damar izi ve el ayası damar izi biyometrik verileri alınır.'' Bir de biyometrik fotoğrafın son altı ay içinde çekilmiş olması gerekiyor buna da dikkat etmek lazım...


Gelelim Çipli kartların tehlikesine eğer ki anlatılanlar doğru ise ''Bununla özel hayatın gizliliği kalmayacak, Siyonist Yeni Dünya Düzeni, sağlam temellerle kurulacak, bu proje, 2017'de ABD' de resmen başlayacak olan implant mikroçip projesine öncülük edecek.'' Böyle bir yaklaşımda var basın yayın organlarında... Sizin ile ilgili bir dolu bilgi olacak haliyle bu çipli kimlik kartlarında ''Kan grubu, damar bilgileri ve parmak izi gibi bilgilerinizin yer alacağı çipli kimliklerle tıpkı araçlardaki GPS sistemleri gibi her yerde izlenebileceksiniz.'' Yani hem kaçarken hem de af buyurun s... ken... Böyle de bir sakıncalı durum ortaya çıkıyor. 


Tel yapraklı nüfus cüzdanlarını 1976 yılından beri kullanıyoruz. Bu bilgiyi de paylaşalım sizin ile ''Çipli Kimlik Kartı Sisteminin arkasında Akis isimli yazılım sistemi vardır ki bu sistemin Ulusal Yazılım Sertifikası yoktur ve sadece Oracles isimli yazılım firmasına aittir. Oracle isimli şirket, ABD gizli servisi CİA'e hizmet eden bir şirkettir ve 1977 yılında gizli bilgilerin şifrelenmiş olarak bir sistemde tutulması ihtiyacı doğduğunda ABD, Türkçe karşılığı kahin demek olan Oracles isimli şirketi kurar.''


Bunun ile ilgili kamuoyunda ve insanların kafasında haliyle bir dolu soru işareti oluştuğuna göre, devletimizin başında ki zatı muhteremlerin aydınlatıcı bir beyanat verip bu konuya açıklık getirmeleri lazımdır. Yerli imkanlar ile bunun bir şekilde üretilip Türk Halkının kullanımına öyle sunulması daha isabetli olur kanısındayım.


Eğer ki her hareketim birileri tarafından izlenecekse, hiç lazım değil o çipli kimlikler, alın sizin olsun. Çiptirin gidin hayatımızdan. Hele hele de bizim düşmanımız, insanların, insanlığın düşmanı olan birileri tarafından izlenecek isek, başka bir yol, başka bir hal çaresi bulmak gerekir. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Eğer Böyle Bir Şey Varsa Çiptirin Gidin O Yeni Kimlikler İle başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.