1 Katilleri Bile Anlıyorum Da...

Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 9.07.2017
Okunma Sayısı : 1975
Yorum Sayısı : 2



Emani  El Rahmun-  Halid El  Rahmun-  Halaf  El  Rahmun...Dört  kişilik  bir  aile.

Yok  yok  sayı  saymasını  biliyorum.  Üç  isim  yazdım  ama  bu  aile  dört  kişilikti  aslında.  Çünkü  Emani  El  Rahmun  adındaki  kadının  karnında  da  bir  bebek  vardı.  Dokuz  aylık  hamileydi.

Emani 20  yaşında  genç  bir  kadındı.  

Kocası  Halid kaç  yaşındaydı  bilemiyorum  ama  o  da  genç  bir  erkekti.  Kızları  Halaf  henüz  10  aylık  bir bebekti. 

Yani bizim  bazılarımızın  dediği  gibi  bu  Suriyeliler fare  gibi  üreyip  duruyorlardı.  Bir  çocuğu  on  aylık  bebek  iken  bir  kadın  nasıl  dokuz  aylık  hamile  olur  orası  da  karışık.  Öyle  ya bu  kadın  ilk  çocuğunu  doğurduktan bir  ay  sonra  henüz  kırkı  çıkmadan  tekrar mı  hamile  kaldı?  Neyse...  Orası  konumuz değil.

Yirmi yaşındaki  bu  genç  anne  ve  kocasının  Esed  Rejiminin  sağladığı  huzur  ve  mutluluk  bir yerlerine  mi  battı  da  ülkelerini  terk  ettikler  yoksa kundaktaki  bebekleri  bile  zehirli gazla  vahşice  öldürüldüğü ve  kadınlarına  tecavüz  edildiği için  mi  ülkelerinden  hicret etmek  zorunda  kaldıkları  da  konumuzun  dışında.

Konumuzun  içindekilere  dönelim  o  zaman
Emani,  kocası  ve  daha  onlar  gibi  yüzbinlercesinin  ülkemize  hicret  etmesiyle  birlikte  ülkemizde  bir ''  Ülkemizde  Suriyeli  istemiyoruz ''  kampanyasının  başladığı  bilinen  bir gerçek.

Neden  istemiyoruz  peki?  

Çünkü  onlar  pis  Araplar  herşeyden  önce.

Çünkü  onların gelmesiyle  birlikte  artık    bizim  çocuklarımız  değil  onların  çocuklar  üniversitelerimize  hem  de  sınavsız  alınıyorlar.

Çünkü  onlara  hiç  çalışmasalar da  devlet her  ay  adam  başı  1400  Tl  maaş  veriyor.

Çünkü  onların  çocukları  polislik  de dahil  her  türlü  işe  hemen  alınırken  bizim  çocuklarımız işsiz  güçsüz  kahve  köşelerinde  pinekliyor.

Çünkü bizim  vatandaşlarımız dermeçatma  gecekondularda  ömür  tüketirken  devlet  onlara  bedava  ve  en  lüks  evleri  veriyor.

Çünkü  onlar  Türk  vatandaşlığına  alınıyor  ve  seçimlerde  iktidar  partisine  oy  vermeleri sağlanıyor.

Çünkü  onlar  siyasi  parti  bile  kurmuşlar  ve  ''Anadilde  eğitim  istiyoruz''  Diyorlar.

Çünkü  onlar  kendi  toprakları  için  savaşıp  kendi  topraklarında  şerefli  bir  şekilde  ölmektense  şerefsizce  kendi topraklarını  terkediyorlar.

Çünkü  onlar  ülkemizde  her  türlü  suçu  işliyorlar.

Çünkü  onlar  fareler  gibi  ürüyorlar  ve  çok  kısa sürede  biz  kendi  ülkemizde  mülteci  durumuna  düşeceğiz.

Çünkü  bizim  Mehmetçiğimiz  onların  g.tünü  korumak  için  savaşıp  şehit  olurken onlar  Akdeniz,  Ege  sahillerinde  keyif  çatıyorlar.

Onlardan  nefret  etmemizi  gerektirecek o  kadar  çok  sebebimiz  var  ki...

Muhacire  Ensar  olmak  mı?    Onu  geçiniz  bir  kalem.  Hollandalılar  gibi   önlerine  para  atıp  üzerlerine  işemediğimize  dua  etsinler. 

Evet...''Hollandalılar  gibi  önlerine  para  atıp  üzerlerine  işemediğimize  dua  etsinler''  derken  Hollandalılara  rahmet  okutacak  bir  şey  yapıldı  bu  ülkede.

Biliyorsunuz.

Sakarya'nın  Kaynarca ilçesinde  işte o  yukarıda  bahsettiğim  Emani  El  Rahmun  adlı  yirmi  yaşındaki  hamile  genç  kadın,  Birol Karacal ve Cemal Bay  adlı  iki kişinin  tecavüzüne  uğradı,  sonra  da  başı taşla  ezilerek  öldürüldü.  Emani  El Rahmun'un  10  aylık  bebeği  Halaf'ın  da  başının  taşla ezerek öldürdü  katiller.

Sonrasında  Diyanet İşleri  Başkanımız  Mehmet  Görmez'in  kıldırdığı  cenaze  namazını  müteakip  merhumenin  ve  on  aylık  bebeğinin  cenazeleri  memleketleri  İdlip'e  gönderildi.

Of  yaaaa. Bir  ton  laf  ettim  de  asıl  konuya  giremedim  daha.

''Asıl  konuya  giremedin  mi?  Daha  nasıl  gireceksin  ki?  Konunun  tam  ortasına  girmişsin ''  dediğinizi  duyar  gibiyim.

Yok,  asıl  konu  bu  iki  sapığın  hamile  bir  kadına  tecavüz  ettikten  sonra  onu  ve on  aylık  bebeği  ile  karnındaki  yavrusunu  katletmesi  değil.  Çünkü  o  iki  sapık  tamemen  insanlıktan  çıkmış  olsalar da  kadını  öldürmek  için  bir  sebepleri  var.  Gündüz vakti,  işyerinde  kadınla  tartışmışlar.

Eee  o  zaman  asıl  konu  ne?

Asıl  konu  şu: 

Bu  vahimden  de  öte  tüyler  ürperten insanlık  dışı  vahşetin  akabinde  Emani  El  Rahmun  ve  Halaf  Rahmun'un  cenazeleri  İdlip'e  gönderilirken  Türkiye'de  kalan  Halid  Rahmun,  cenazeyi  götürenlere  şöyle  diyor:

"İdlib'teki akrabalarımız duymasın, trafik kazası diyin. Türkiye'ye laf gelmesin."

İşte  Halid'in  bu  söylediklerini  bir  arkadaşım  kendi  face  book sayfasında  paylaşıyor.

O paylaşıma da  bir vatandaşımız  yorum  yazıyor:  

''Evet, SURİYELİLERİ İSTEMİYORUM...''

En  acılı  anında  ''Türkiye'ye  laf  gelmesin''  endişesinde  olan Suriyeli  bir    koca- baba  ve  böyle bir  vahşet  karşısında  bir  üzüntü,  bir  kınama  yerine  halen  ''  Suriyelileri  istemiyorum''  diyen,  aklına   başka  da  bir  şey  gelemeyen  bir  Türk  vatandaşı...

Katilleri  bile  anlıyorum  da  şu  yorumu  anlamakta  zorluk  çekiyorum.

Daha  ne  yazayım  ki?  

( Katilleri Bile Anlıyorum Da... başlıklı yazı Sami Biber tarafından 9.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.