Akşam haberlerini çoğu zaman izlemeye çalışırım elimden geldiği kadar. Bu konuda en güvendiğim televizyon kanalı en başta TRT ve daha sonrasında da NTV televizyonudur. Diğer tanınmış kanalların bir çoğuda sizin bildiğiniz televizyon kanalları ama her nedense onların kanallarında ki haberleri izlerken bunalıma giriyorum nerede ise kriz geçiriyorum. Gündemde yurdumuzu ve dünyayı ilgilendiren bir dolu olay varken; başta savaşlar, açlık, yoksulluk, silahlanma yarışı, bölgesel çalkantılar dururken suya sabuna dokunmayan saçma sapan haberleri bize servis ediyorlar. Hem de bunları tanınmış spikerler ve medyatik sunucular kanalı ile yapıyorlar.


Kedinin bir tanesi ağaca çıkmış da inemiyormuş, efendime söyleyeyim itfaiye gelmiş kediyi ağaçtan indirmiş sonrada kediyi kucaklarına almışlar basına poz vermişler fotoğraf çektirmişler. Amanda aman hayvanları hepimiz seviyoruz ama ana haber bülteninde de böyle saçma sapan haberleri kayda değer haber diye karşımız çıkarmayın...


Arada ciddi haberlerde oluyor tabi yarın bütçe maratonu başlıyormuş onunla ilgili bir takım haberler. Bakalım meclis konuşmalarında neler ne komediler olacak. Meclistekiler de bizim içimizden çıkan insanlar düzeysiz konuşmalardan ve tartışmalardan, kavgalardan kaçınmaları lazım. Sonra demezler mi adama sizin vekilleriniz böyle ise asıl vatandaşlarınız nasıldır diye...


İki büyük kulübün tekerlekli sandalye basketbol maçında çıkan olaylar yansımış yine haber bültenlerine. Fanatikliğin bu dereceye varması ne kadar düşündürücü ve hazin. Nedir bu arkadaşlar aynı ülkenin vatandaşlarıyız hepimiz, ora da spor yapan arkadaşlarımız, adı üstünde özürlü, ama sizler o olayları çıkaranlar onlardan daha fazla özürlüsünüz, onlar bedensel özürlü sizler zihinsel özürlüsünüz galiba...


Yakın bir zamanda şubat ayı içerisinde İstanbul'da dünya çapında bir yat fuarı yapılacakmış CNR EXPO'da. Bizlerde paraları koyacak yer bulamadığımızdan herhalde bir tane kendimize göre yat alırız. Siz de tekne yatı mı zannettiniz yoksa bizimkisi yatakta yatma yatı. Hanımla çocuklar koğuş yat dediler mi vurup kafayı yatarız...


Hay sizin maya takviminize. Saçma sapan gündemler ile insanların ruhlarını ve zihinlerini bulandırmasanız. İzmir'in Şirince kasabası da bundan nasibini almış. Saçmalığa bakar mısınız, oraya uğramayacakmış sadece kehanetten olan kıyamet. Bu saçmalığa eleştiri niteliğinde şiir ve deneme yazan arkadaşlara da gönülden tebrikler...


Adana'da sarılma hastası kızlar, ellerinde pankartlar, sarılmak bedava. Ne güzel ücretsiz bir etkinlik. Ahhh! yurdumuz insanları da birbirlerine sıkı sıkıya sarılsa, kimse etnik kimliği yüzünden hor görülmese ne kadar güzel olur. Hepimiz insan olarak saygı görmek isteriz. Benden de bu pazar günü hepinize en derin saygı ve sevgiler yine...



Aralık 2012

( Havadan Sudan - 11 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.