Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 30.08.2017
Okunma Sayısı : 1685
Yorum Sayısı : 1


30  Ağustos  Zaferinin  95.  yıldönümünde  sorulacak  soru  mu  bu?

Değil  elbette.  Ama  soranlar,  hatta  sormakla  kalmayıp  kendilerince  bu  soruya  cevaplar  verip  hatta  daha  da  ileri  gidip  ''  Keşke  hiç  olmasaydı  öyle  bir  zafer ''  Diyenler  var  maalesef.

İşte  o  kafalara  göre  eğer  30  Ağustos  1992  de  bir  zafer  değil  de  Yunan  karşısında  bir  hezimet  yaşasaydık  neler  olurmuş  önce  onlara  bir  bakalım.

ÜLKEMİZİ 1922 DE  YUNANLILAR  İŞGAL  ETSEYDİ VE  BİZLER  YUNAN  İŞGALİNDE  VEYA  BİR  BAŞKA  YABANCI  DEVLETİN  İŞGALİNDE  YAŞIYOR  OLSAYDIK  NELER  OLURDU?

1- Derhal padişahı ülkeden atarlar ve yazdılkarı uyduruk tarih kitaplarıyla vatan haini diye kakalamaya çalışırlardı.
2-İlk hedeflerden biri olarak hilafeti kaldırıp başta kardeş İngiltere olmak üzere bütün emperyalist güclere derin bir oh çektirirlerdi
3.Hemen anayasayı değiştirip, islam şeriatını kaldırıp, Avrupa kanunlarını dizerlerdi.
4-islam harfleri kaldırılıp yerine Grek yada Latin alfabesi getirilirdi
5-Hicri takvim kaldırılırdı.
6- Tatil günü Cumadan Cumartesi pazara alınrdı.
7- Sarık cübbe yasaklanırdı, feslilerin kafasından fesler zorla alınır, vermem diyen dayak yerdi.
8- Sokak sokak fesli avına çıkılırdı, yakaladıklarını feci şekilde döverlerdi.
9- Şapka giymeyenlerin vay haline.
10- Ezandan Allah adı çıkarılırdı.Allah dedirtmezlerdi.
11- Allahuekber diyen adam kendini mahkemede bulurdu.
11- İslamı kontrol altına almak için diyaneti kurarlardı.
12- Camilere namaz kılma memurları dikerlerdi hutbeler ararcılığıyla İslamı kontrol almaya çalışırlardı.
12- Her güzel köşeye faiz kurumu olan bankalar dikerlerdi.
13- Genelevleri açıp birileri kapatmasın diye direk içişleri bakanlığına bağlarlardı.
14- İçki serbest, millet alkolik.
15- Camiler boş bahanelerle kapatılır, depo yapılır hatta yıkılırdı
16- Ayasofya derhal müze olurdu.
17- Nerde islamı anlatan bir alim bir hoca varsa hemen asarlar keserlerdi.Daha sonraki nesillere ise vatan haini diye yutturmaya çalısırlardı. 
Evet...Bu  maddeleri  sıralayanlar, mercimek  kadar  bile  olmayan  beyinleriyle  sözde  ''  Yunanlılar  bu  ülkeyi  işgal  etseleri  işte  bütün  bunlar  olurdu.  Dolayısıyla  30  Ağustos  bir  zafer  değil,  yenilgidir.''  Demek  isterler. 

Bu  maddelere  tek  tek  cevap  yazmayacağım.  Arap  harfleri  için  ''  İslam  Harfleri''  Diyen, Osmanlı  Ülkesinin  bir  şeriat  devleti  olmadığının  bilincinde  olmayan,  Hicri  takvimin  Padisah  II.  Mahmut  döneminde  kaldırıldığını  bilmeyen, Osmanlı  padişahlarından  Kanuni  ve  II.  Selim'in   Donna  Grasia  Mendes   ve  Yasef  Nasi  adlı  Yahudilerin  bankerlik  faaliyetlerine izin  verdiğini  hatta  onlardan  borç  aldığını  bilmeden  ''  bankalar  açılırdı''  diye  sallayan, ilk  izinli  genelevin  ilk  içki fabrikasının   II.  Abdülhamit  döneminde  açıldığından  bihaber  birine/  birilerine   bir  şeyler  anlatmak  deveye  hendek  atlatmaktan  da  zordur.   O  bakımdan  anlatmak  değil  doğrudan  doğruya  göstermek  gerekir.

O  halde  gelin  resimlerle  gösterelim   tam  olarak  eğer    30  Ağustos  Zaferi  diye  bir  zafer  olmasaydı,  30  Ağustos  1922  de  yenilseydik  ve  ülkemiz  işgal  edilseydi  neler  olacağını.

1. ve  2.  Resimler  II.Dünya Savaşında  Nazi  Almanların Auschwitz  kampından

3. ve  4. Resimler  Srebrenitsa  Katliamından

5.,  6.,  7.  ve  8.  Resimler  Irak'a  Barış  ve  demokrasi  Getiren  ABD  ve  Müttefiklerinin  Ebu Gureyb  ve  Quantanamo  Kamplarından. 

9-10-11.  Resimler  Filistin'den

12-13-14. Resimler   Suriye'den

15-16-17-18-19. Resimler  Arakan'dan

Daha  fazlasını  sığdırmak  maalesef  mümkün  olmadı.  

Şimdi...

Müslümanlığı  bir  tarafa  bırakalım.

Damarlarda  dolaşan  kanı  da  öyle...

Zerre  kadar  insanlık  denen  mefhuma  sahip  bir  yaratığın  şu  resimlerden  sonra  hâla  '' Keşke  30  Ağustosta  yebilseydik  de  ülke  düşman  işgalinde  kalsaydı '' Demesi  mümkün  müdür?

Neyse...Ben  yine  de  ağzımı  bozmayayım. 

Allah  da  - İslam  aleminde  yaşanan  tüm  bu  zulüm  ve  katliamlara  rağmen-  devlet  ve  millet  olarak  ağzımızın  tadını  bozmasın  inşallah.

30  Ağustos  Zafer  Bayramımız  ve  hemen  arkasından  gelecek  olan  Kurban  Bayramımız  bütün  Türk Milletine  hayırlar,  iyilikler  güzellikler  getirsin  inşallah.



( 30 Ağustos 1922 Bir Zafer Değil De Yenilgi Olsaydı Ne Olurdu? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 30.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.