Önemli yerlerden edindiğimiz bilgilere göre Soğuk Savaş dönemine geri dönülüyormuş... Hayır yani savaşıyorsunuz, savaşıyorsunuz, soğuklarda niye savaşıyorsunuz? Sıcaklar dururken, soğukta donarsınız vallahi... Soğuk Savaşa gerek yok ki süper güçler arasında zaten ikisininde liderleri buz gibi, kutuplarda ki buz dağları adeta...


Ha, şimdi buradan diyeceksiniz ki Soğuk Savaş olmasında sıcak savaşlar ile devam edelim. Hayır efendim hayır ne sıcak ne de Soğuk Savaş istemiyoruz. Onun yerine sıcak bir şeyler olacaksa sıcak barış, insanlar halklar arasında sıcaklık olsun değil mi ama? Çok büyük sıkıntıdır Soğuk Savaş, savaşanlara da küçük devletlere de... Hangisinde kaç tane kıtalar arası füze var. O füzelerin menzilleri bizleri de içine alıyor mu? Patlarsa yanımızda yakınımızda biz de etkilenir miyiz? Düşün dur işin yoksa ondan sonra arpacı kumrusu gibi...


İlla ki Soğuk Savaş istiyorsanız birbirinize soğuk espriler yapın, olsun size Soğuk Savaş... Amerikan esprileri bu konuda tescillidir... Hoş Ruslar da onlardan geri kalmaz ya... Bir Rusya patlatsın, size buz gibi espri, peşinden Amerika cevap versin ondan daha baba bir soğuk espri ile... Yalnız ne yapıp edin biz Türkleri karıştırmayın rahmetli Cenk Koray da öleli çok oldu zaten... Yerini dolduracak birileri de gelmediydi onu da söyleyeyim...


Şimdi desem ki ne sıcak sıcak savaşın, ne de soğuk soğuk savaşın, bol bol sevişin de aranızda muhabbet ve gönül köprüleri kurulsun. O zamanda dersiniz ki ''Bizim silah şirketlerimizde çalışan insanlarda aç mı kalsın?'' Canım aç kalmazlar illa ki ...


Yine de söylüyorum bu Soğuk Savaş sürdürülebilir bir şey değildir. Ancaaak, siz her şeye rağmen sürdürmek istiyorsanız Soğuk Savaşı, dondurma savaşlarına da girebilirsiniz... Yok olmadı, bir de aranızda buzdolabı savaşları yapmaya çalışın. O sene en kaliteli buzdolabını kim yapacak, en çok buzdolabını kim satacak bunun rekabetine girmeye çalışın. Bundan iyi Soğuk Savaş mı olur?


Yok, yok siz vazgeçmeyeceksiniz öyle anlaşılıyor bu Soğuk Savaş denen meretten. O zaman doğru Kuzey Kutbuna... Bir tarafta bir süper güç, diğer tarafta öbür süper güç. Artık orada birbirinize kar topu mu atarsınız, yoksa kardan adamların süpürgeleri ile mi saldırırsınız onu bilemem? Eskimolarda uzaktan sizi seyrederken kıs kıs gülerler buzdan evlerinin kapılarında... Hatta penguenleri bile güldürürsünüz diyeyim yani... Zaten penguenlerde kuş beyinli, süper güçler siz de... 

( Soğuk Savaş Dönemine Geri Dönülüyormuş başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.