Kalbimi kanatanlar, acılarım hep içime aksa da yine de biliyorum ki bana verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı özür dilemeyeceksiniz; olsun dilemeyin ben alışığım yaralarımın hep kanamasına... Ama şunu da unutmayın sakın, etme bulma dünyası burası, sizin de bir gün gelir bir yerleriniz incinir belki de benden daha çok...


Ben sadece sevmek istemiş sevmeye çalışmıştım sizleri... Hem de çıkarsız, yalansız, dolansız, riyadan uzak bir biçimde... Ben sadece birlikte güzellikleri paylaşırsak aramızda derin bir muhabbet oluşur sanmıştım... Ne kadar yanıldığımı geç de olsa anlıyorum, anladım... Bir çok kişiyi sildim defterden, hem de bir daha yazmamak üzere, bundan sonra daha da sileceklerim var.


Kalbin kanaması öyle elinizin parmağınızın kanaması gibi pamuk ile bastırınca duran bir şey değilidir. Yıllar yılı kanar da kanar o yürek yine de kimseler bir damla kan görmez. İç kanamadır o nereden görecekler ki bakanlar zaten bakar kör...


Ben ne yaptım size ki? Ne kötülüğümü gördünüz? Allah için söyleyin, eteğinizde ki taşları dökün. Sen şurada bize şöyle şöyle yanlış hareketler yapmıştın, deyin bunu suratıma karşı arkamdan atıp tutacağınıza... Girdiğim her ortama, neşe canlılık, sevgi katmaya çalıştım karınca kararınca... Sevdiklerim oldu canı gönülden, her ne kadar ölüp gitseler de onları, bazılarını asla unutmadım... Çok kere dualarıma da ekledim onları hala da ekliyorum. Beddua mı? Kimselere etmiyorum ama gönlümden ve gözümden de bir çırpıda düştüklerini bilsinler bana yanlış yapanlar... Bilsinler ki Ahmet acı çektiyse birilerinin yüzünden, onlarda çekecekler ama dünyada ama ahirette...


Üç kuruş çıkarı ve menfaati benim saygıma sevgime muhabbetime değişenler size bundan sonra ki hayatınızda başarılar filan da dilemiyorum. Allah sizi bildiği gibi yapsın... Hani şarkıda var ya ''İyi gün dostları siz şöyle durun, gerçek dostlar beni yerden yere vurun.'' Vurun beni yerden yere, duvarlara, taşlara çarpın, kıyasıya eleştirin... Yalakalarla, pohpohçularla şimdiye kadar işim olmadı, bundan sonraları da olmayacak... Ben sizi sevmiştim sevmiştim be Abi... 

( Kalbimi Kanatanlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.