1 Cennet Bir Tane Eşek Cenneti Diye Ayrı Bir Yer Yok Ki

Biz Müslümanlar ahirete imanımız gereği, cennet ve cehennemin varlığına da yürekten inanmışızdır. Bizim bildiğimiz ahiretin cenneti bir tanedir, dereceleri vardır tabi ki... Firdevs Cenneti, Meva Cenneti, Adn Cenneti bunlardan bir kaçıdır... Hiç duymadık ve hiç de bilmiyoruz Eşek Cenneti diye bir cenneti..


Dünyada eşeklik yapıp da kendilerini cennetlik zannedenler için belki de uydurulmuş bir deyimidir bu Eşek Cenneti ... Araştırdığımız zaman Eşek Cennetinin bir anlamı argo da ahiret, bir anlamı da cezaevi anlamına geliyormuş. Bunu da bilgi olarak aktaralım... Cezaevi anlamına gelen Eşek Cennetinde tahmin edebileceğiniz gibi fitil fitil insanların burnundan gelen bir hayat vardır...


Şimdiki zamanlarda dünya cehenneme dönmüş durumda emperyalistlerin gezegenimize alçakça saldırıları yüzünden... Oysa dünyayı da cennete, yaşanılabilir bir gezegene çevirebilmek çok da zor değildi... Birazcık yüreklerimizde insan sevgisi, aşk, muhabbet olsaydı...


Eşeklik yapıp da insanlara saldıranlar. İnsanlar arasında dil, din, ırk ayrımı yaparak, insanları ötekileştirmeye çalışanlar zaten ahirette bizim istediğimiz arzuladığımız cennete gitmesinler. Eşek Cennetine gidebilirler. Orada görüp görecekleri ise pek de hoşlarına gitmeyecektir haliyle... Rabbımızın eli her zaman inanan insanların üstündedir... Tabi ki eşek cennetine layık olanlar ile Rabbımızın cennetlerine layık olanlar arasında büyük bir uçurum olacaktır...


Mü'minler, Cennette, kendilerine lütfedilen nimetleri kaybetme ve Allah'ın rızasından uzaklaşma korkusu olmaksızın ebediyen kalacaklardır. Cenâb-ı Hak şöyle buyurur:


'Ey ayetlerimize inanan ve Müslüman olan kullarım! Bugün size korku yoktur. Sizler üzülmeyeceksiniz de. Siz ve eşleriniz büyük bir sürurla ve neşeler içinde cennete giriniz! Hizmetkarlar, altın tepsiler ve kadehlerle onlara ikramlarda bulunmak için devamlı etraflarında dönüp dururlar. Orada canlarının istediği, gözlerinin hoşlandığı her şey vardır. Ve kendilerine: «Siz, orada ebedi olarak kalacaksınız, dünyada yaptıklarınıza karşılık size lütfedilen cennet işte budur. Orada sizin için pek çok meyveler vardır, onlardan yiyeceksiniz!»denilir.' (Zuhruf, 68-73)


Hiç bir insanın dünyada yaptıkları yanına kâr kalmayacaktır. Yine yüce kitabımız Kur'an-ı Kerim'in deyimiyle ''Hiç kimseye kıl kadar haksızlık edilmeyecektir.'' O neden ile siz aklınızdan Eşek Cenneti cümlesini çıkartıp kendinize Allah'ın cennetine ulaşmayı hedef olarak koyun. Tabi ki günahlarımız çok, ancak Allah'ın rahmeti bir de Peygamberimiz Hazreti Muhammed sav'in şefaati var, bunları da aklınızdan çıkartmayın... 

( Cennet Bir Tane Eşek Cenneti Diye Ayrı Bir Yer Yok Ki başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.