Yavaş yavaş iliklerimize kadar ısınmaya başladık nihayet. Seviyorum baharı ve yazı. Her mevsimin kendine göre güzelliği var aslında. Kış da olmasa bu seferde bahar ve yazın kıymetini bilemeyiz dostlar değil mi?

Yalnız dikkat edin birkaç senedir baharlar çok soğuk olmaya başladı. Ozon tabakasının delinmesi yüzünden mevsimlerde değişikliğe mi uğradı ne? Yağmurlar şakır şakır yağmaya başlar az kaldı ha gayret. Yağmura da en çok kızan herhalde çocuklardır. Bizim zamanımızda öyleydi, çünkü maç yapamazdık hafta sonlarında. Şimdiki bebeler sokağı da unuttular bu makineler yüzünden, Allah'tan hayırlısı diyelim...

Yazın faydalarına bakın, elektrik az gider, ısınmaya daha az harcarsınız, yaz meyve ve sebzeleri daha fazladır ve daha lezzetlidir. Ah o karpuz yok mu, o karpuz, ne kadar harika bir besindir. Ayrıca tatil yapma olanağı elde edersiniz. Daha da bir sürü olgu...

Bahara, ilkyaz da derler, bir adı da odur. Güneşin, sıcaklığın temiz havanın müjdecisidir ilkyaz. Piknikler ve mangal keyfi bizleri beklemektedir, her ne kadar eskiye nazaran piknik yapacak yerler azaldıysa da büyük şehirlerimizde, arayan zorda olsa yine şehrin kırk elli kilometre dışında nefes alacak stres atacak yer buluyor. O çıplak ayaklarla güzelim topraklarda koşuşturmak kadar güzel bir şey var mı?

Pikniklerde mayıslara (manda pisliği) birçoğunuz basmışsınız ve o mandalara da gayri ihtiyari sunturlu küfürler etmişsinizdir. Halbu ki bilseniz yiyeceklerimiz bile onların sayesinde olgunlaşmakta ve tazelikle soframıza ulaşmaktadır...

Cemreler düşeli epey oldu. Biliyorsunuz her sene dört cemre düşer aslında, suya, toprağa, havaya. Durun durun ben üç biliyordum demeyin hemen, dördüncüsü de yüreğimize düşer, yüreğimiz coşku dolar alabildiğine, yani sizi bilmem benim yüreğime düşüyor sıcaklıklarla her yer ısınınca...

Fazla bekletme dostum. Bahaar gel haydi hem memleketimize hem yüreğimize. Şairin dediği gibi ''Dağlarına bahar gelmiş memleketimin'' Hadi inşallah hadi inşallah...

( Fazla Bekletme başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.