''Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanşında Kadıköy'de oynanan Fenerbahçe - Beşiktaş maçı, çıkan olaylar sebebiyle 0-0 devam ederken tatil edildi.'' BASINDAN

Ülkemizin ve dünyanın önden gelen spor dallarından futbol dün gece Fenerbahçe Stadında insanlıkla beraber, Hakkın rahmetine kavuşmuştur Allah rahmet eylesin... Spor ve futbol dostluk kardeşlik amacı ile yapılması gerekirken, bunu bir savaş çığırtkanlığı ile memleket meselesi haline getiren başta seyirci ve yöneticilere de yazıklar olsun...


Hiç boşuna ağlayıp sızlanmayın Dünya Kupasına ya da Avrupa Şampiyonasına neden katılamıyoruz diye. Yaşananlar kabak gibi ortada... Geçmiş zamanlarda döner bıçağı ile tabanca ile maçlara girmeye çalışanları da biliyoruz, yazık çok yazık...


Bu geri zekalılar, insanı spordan soğuttular. A be salak adam, a be dangalak, a be manyak... Gittin o maddeyi Şenol Hoca'nın başına attın, a be kuş beyinli kime zarar verdin farkında mısın? Türk sporuna, Fenerbahçe'ye, maçı efendi bir şekilde izleyen diğer tüm insanlara zararın dokundu... Şenol Hoca milli takımın başındayken doksan dakika durmadan alkışlayan da sen değil miydin?


Bu gibi sosyopat ve psikopatların bir daha ömürleri boyunca herhangi bir spor karşılaşmasına girme şansları olmamalı... Tespit edilmiştir mutlaka bu densiz ve ahlaksız adam, adli olarak da hem para hem de hapis cezası, gereken neyse yapılmalı...


Bu kışkırtıcılar, bu gibi alçak adamların yaptığı vatan hainliği ile eş değerdir bence... Taraftarlıkla hiç alakası olmayan bu asabi tipler, Dünya Şampiyonası, Avrupa Şampiyonası düzenlemeye aday ülkemiz Türkiye içinde UEFA ve FİFA nezdinde hakkımızda olumsuz düşünceler oluşmasına sebep olacaktır... Allah bütün seyircilerimize akıl fikir ve sağduyu versin... Sporda hele de futbolda hiç iyi gitmiyor işler. Böyle giderse yolumuz karanlık, acil önlem alınmalı... 

( Allah Rahmet Eylesin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.