Bir sene daha bitiyor ve benim bu bitten sende hepimiz adına özür dilemek istediğim insanlar var ... bir sene içinde bile unutulan bu insanların 2019 da hiç hatırlanmayacağına emin olduğum için  ben kendi adıma onlardan özür dilemeden  bu seneyi kapatmak istemiyorum....

Temmuz ...leyla aydemir.....kaçırılıp ölü bulunan çocuğumuz

Haziran....eylul yağlıkara... kaçırıldı ölü bulundu

Hatay'ın Hassa kaybolan 6 yaşındaki Ufuk Tatar'ın cansız bedeni bulundu. Bitlis'in Ahlat ilçesi'nde kaybolan 2 yaşındaki Sami Yusuf Marangoz’un da cansız bedenine ulaşıldı.

 

2018 in ilk 6 ayında katledilen 206 kadından 85’ini kimin öldürdüğü tespit edilmezken, 56’sı evli olduğu erkek tarafından, 16’sı erkek arkadaşı tarafından, 11’i oğlu tarafından, 11’i akrabası tarafından, 10’u tanımadığı biri tarafından, 10’u, 8’i ayrıldığı erkek arkadaşı tarafından, 5’i babası tarafından, 4’ü de boşandığı erkek tarafından öldürüldü.

2018 yılının ilk 6 ayında erkek şiddeti nedeniyle en az 63 çocuk da annesiz kaldı.

TÜRKİYE AVRUPA SIRALAMASINDA BİRİNCİ

Elde edilen verilere göre, Avrupa'da erken yaşta evliliklerin en çok görüldüğü ülke olarak Türkiye ilk sırada yer aldı. Bu bağlamda, Türkiye'de 18 yaşından önce evlendirilen çocukların nüfusa oranı yüzde 15 olarak kayıtlara geçti

14 yaşındaki çocuğa tecavüz eden ağabey ve dayıdan skandal savunma!

İstanbul Kınalıada’da ortaokul öğrencisi üç kız çocuğunun bir buçuk yıldan beri tecavüze uğradığı, rehber öğretmen M. Ş. sayesinde ortaya çıktı. İkisi kardeş, üç kızın ifadelerinden sonra tecavüz zanlıları İ.K., T.K., S.B, tutuklandı.

Bursa'da yeğenini istismar eden amca mahkeme tarafından 17 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Mağdur çocuğun babası ise skandal ifadelere imza atarak "Sanık benim ağabeyimdir, suçlu olduğunu biliyorum ancak şikayetçi değilim" dedi.

 

Giresun'da B.U. (59) ismindeki kişi ayağından süreklediği baygın köpeği Karadeniz Sahil Yolu'na attı. 

 

Mersin'in Erdemli ilçesinde, bir aracın arkasına iple bağlanan köpeğin sürüklenerek götürülmesi büyük tepki gördü. Öğretmen olduğu anlaşılan Ahmet D.'nin bu insanlık dışı hareketi neticesinde köpek hayatını kaybetti...

 

Iğdır’da, 10 çocuk annesi 74 yaşındaki Şefika S., yalnız yaşadığı evinde kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce 17 yerinden bıçaklanarak öldürüldü. Tecavüz bulgusuna rastlanan Şefika S.’nin cep telefonu ve bir miktar parasının da çalındığı belirlendi.

 

17 yıllık kanser hastası Yeşim Gökyar ile "Ölürüm de vazgeçmem" diyerek evlenen Orhan Koza'nın kanser hastası eşine "En iyisi sen intihar et, sen de kurtul ben de kurtulayım" dediği, genç kadını darp ettiği ve hastanenin acil servis kapısına bırakıp kaçtığı ortaya çıktı.

Bağcılar'da bir kişi İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne 10 metre mesafedeki eczanenin önünde yatan hamile kediyi önce ara sokağa götürdü, daha sonra yere çarptı ve tekmeledi. Yaklaşık 2 hafta tedavi altında kalan kedinin karnındaki 3 yavrusu öldü. Güvenlik kameralarına yansıyan olayda kediye işkence yapan kişinin kimliği ise belirlenemedi.

 

 

Bu yazdıklarım bazı gazetelerden bazı haberler sadece ve yaşananların  binde biri bile değil....2018 de kadına,çocuğa ve hayvanlara yani güç hükmüyle güçsüz görünenlere yapılan zulüm, işkence,tecavüz, olayları... hayatı kararan yüzlerce çocuktan, annesiz kalan 100lerce çocuktan...ağzı dili olmayan  100 lerce hayvandan , kendini insan görenler tarafından hayatı elinden alınmış tüm insanlardan ÖZÜR diliyorum......ben bir şekilde 2019 u görebileceğim ... bunun için şanslı hissetmeli miyim bilmiyorum...ama olay yaşandığında  bir kaç gün üzülüp sonrasında unuttuğumuz bu insanlardan hepimiz özür dilemeliyiz bunu biliyorum.... dilerim 2019 da sihirli bir değnek değer ve her şey çok ama çok güzel olur... bunun için hayali bir istekte bulunduğumun farkındayım... değnekle olacak iş değil biliyorum herkesin üstüne düşeni yapmasın istiyorum  yapmayanı da o değnekle dövesim var aslında lakin buda bir şiddet olur o yüzden ben bunu yazarak anlatmayı seçtim... belki birileri okur belki birileri anlar... belki ufakta olsa sesimiz çıkar...

 Sevgiyle kalın

silgisizce

( Özür Dilerim başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 31.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.