Beni Silgisiz diye bilirsiniz, serbest şiir yazan  acizane bir  şair, ben bu kadar değilim .. Acizane de  bir ressamım aslın da.. öyle ressam deyince büyük sanat eserleri çıkaran biri değilim kendi çapımda senelerce bu sanata gönül vermiş eli fırça tutan bir küçük ressam.. bunu niye anlatıyorum burada mesele ressam veya şair oluşum değil.. ben birkaç yıl yağlı boya tablolar çizdim hem çok masraflı , hem de çok vakit alan sanatsal resimlerdi. Güzel şeylerde ortaya çıktı.. ama ünlü olmayınca , hata ölmeyince , yada geniş zengin bir çevren olmayınca bunlar ya masrafını kurtardı satıldı ya benim duvarlarımda , eşin dostun duvarlarında kaldı.. bende bir karar verdim .. birkaç yıl önce  verdim bu kararı ,bundan sonra pahalı tuvalleri  , pahalı yağlı boyaları  kenara kaldırdım ..benim tuvalim  bundan sonra  duvarlar, ağaçlar ve geri dönüşümde kullanacağım her şey olacaktı.. öylede yaptım .bunu da size geri dönüşümün önemini aslında atılacak sandığınız , çöp olarak gördüğünüz şeyleri nasıl değerli kıllanacağını  anlatmak için yazıyorum.. şimdi artık boş şişeleri atmıyorum, metal helva kutularını, eski tabakları, kullanılmayan cd leri  ve aklınıza gelen  üstüne resim çizebileceğim her şeyi atmıyorum…ve bunları geri dönüşüm projelerim olarak değerlendiriyorum amacım ve en büyük hayalim bir atölye aça bilmek ve bir sergide bunları sergilemek  birkaç resim sergisine resimlerimle katılmıştım ama bu benim için özel ve önemli bir şey olacak .. bu aralar hayallerimi paylaşıyorum bunu da es geçmek istemedim..
 
Geri dönüşüm  çok  değerli ve önemli…yok etmek yerine onları  var kılalım..çöp değip geçmeyin ….
 
Saygılarımla silgisiz
 

( Geri Döndürdüklerim... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 10.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.