SELAM  ARKADAŞLAR...

Bazı arkadaşlar sayfamda ki gifleri nasıl paylaştığımı sormuş, sayfamı renklendirmem çoğu arkadaşımızın  hoşuna gittiğini düşünerek bu konun uzmanı olmasam da size bir kaç konuda , özelikle sayfasına renk katmak isteyen arkadaşlar için yardımcı olmak istedim..bu arada ben pc den atıyorum yazılarımı telden atanlarda da aynı  olduğunu sanıyorum.. 

   1. öncelikle şiire uygun resimler yada pikseli bozuk olmayan resimler arıyorsanız 
  https://tr.pinterest.com/  adresinde, abone olarak yada olmadan çok daha içerikli resimler bula bilirsiniz.. seçtiğiniz resimleri  bir dosyada toplayıp zamanı gelince kullana bilirsiniz yapmanız gereken sadece farklı kaydet den kaydetmek yada indirmek...


  2. gif atmak sayfaya yani hareketli resimler...  arama motoruna  hangi konuda gif arıyorsanız yazdığınızda açılan sayfadan gif li yani hareketli resme tıklayıp kopyala seçeneğini seçip...  şiir ve yazınızı eklediğiniz sayfaya  sadece yapıştır diyerek bunu yapabilirsiniz... gif ararken tümbir sitesindeki  gifler de güzeldir oradan seçe bilirsiniz...

 3.. video eklemek  bunu sanırım sadece altın üyeler yapa biliyor bunun için zor gözüken aslında çok basit olan yol şudur.. 
youtube den  istediğiniz  video yu seçtikten sonra  videonun altındaki  paylaş butonuna basın  , orada çıkan ufak sayfada >  > işareti var  yani iki ters v bir birine bakıyor onu tıklayın ... yerleştir yazıyor altında   .... şöyle bir  kısım çıkacak

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/PqGszFbbF68" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>


bunu olduğu gibi kopyalayıp.. altın üyelik menü yazan kısım var  sağda  profil resminizin altında   orada video ekle var .. o bölümdeki kısma kod isteyen yere yapıştırıp , üste şiirin adını ekledinizmi işlem tamam .. sayfanızda video gözükür..



4.. konuyla ilgili anlamadığınız her hangi bir soru olursa yazarsanız cevaplaya bilirim size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..


  saygılarımla silgisiz
( Renkli Sayfaya Yardım başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 29.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.