1 Sayın Genel Yayın Yön. Adem Efiloğlu Na

Sayın  GENEL YAYIN YÖNETMENİ Adem EFİLOĞLU :

Ben  yakın bir zamanda aranıza katıldım... Burayı  sevdim ,arkadaşların saygı ve sevgisinden de memnunum  vaktim oldukça da burada vakit geçirmeye çalışıyorum... yazmak ,yazmak, yazmak, bereket üç yazmak bir yazmayı götürmüyor da ben yazıyorum....burada  her kes kendi adını kendince  bir şeyler yazıp paylaşımda bulunuyor...her kes saygı çerçevesinde kendi duygu düşüncelerini paylaşıyor ve de çok ta iyi  yapıyor...iyi veya kötü cesaretle öz güvenle yazan tüm arkadaşları ,  okuyup yorumlarıyla ışık tutan arkadaşları canı gönülden kutluyorum.... burayı daha renkli daha akıcı daha farklı bir hale  getirecek  bazı fikirlerim olacak bunlar acizane benim düşüncelerim. Değerlendirmek veya değerlendirmemek size kalmış..arkadaşlarımında bu konudaki fikirlerini yorumlarda okumak isterim...yeni şeyler katmak  hiç değilse bunu denemek renk getireceğine inancımla ... fikrimi arz edeyim....

 

1.... bir gün önceden  şiirlerin değiştiği saat de sanırsam ki bu gece:00.00 da oluyor.... yayın yönetmeni  bir konu verecek... bunu ana sayfa da  yayınlayacak ,  kalemine güvenen   bir daha ki  yazı değişimine kadar  bu konu  hakkında  yazılar paylaşacak  diyelim konu..HASRET ..... her kes hasret hakkında  3 hakkından birini kullanarak  şiir, hikaye, makale, anı, v.s paylaşımda bulunacak.... tabi ki mecburiyet olmayacak  isteyenler tarafından  yazılacak..her gün konu değişecek ve böylece bizlerin değişik konularda  paylaşımlar yaparak   sayfamız dahada zenginleşecek... .

2. haftada bir gün bir tartışma konusu  bir yazı sunulacak   ya yayın yönetmenin belirlediği   haftanın yazarı tarafından yada  özel den gönderilen mesajlardan  bir konu seçilerek... bu nasıl olacak derseniz: kalemi sağlam yada günlük  sosyal konularla ilgili yazan arkadaşlar  tarafındanda olabilir...  o seçtiği konuyu bizlere sunacak bizlerde fikirlerimizi  biraz uzun tutarak altında paylaşacağız....tabi ki saygıyla.....

3. belirlenmiş bir konuda... her dalda  hiç değilse 6 ayda bir yada senede bir yarışma  yapıla bilir.. şartlarını yönetimin belirlediği...bunun  nasıl yapılacağı haksızlık olmaması için sayfanın wep tasarımcısıyla   uygun  bir yol buluna bilir...

4................................................................ boş bırakıyorum arkadaşların yeni fikirleri için benden şimdilik bu kadar....

Eski köye yeni adet getirmeye çalışma silgisizce derseniz.... özür dilerim... ben eski köyü de seviyorum der devam ederim....:)

Saygılarımla.....

Silgisiz........

 

( Sayın Genel Yayın Yön. Adem Efiloğlu Na başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 9.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.