1 Özenti Mi, Özlem Mi?
Bu gün neler oldu bir bakalım mı?
Gündemin en büyük bomba haberi; İstanbul fatih camiinde kılınan cuma namazı Başbakan Erdoğan’ın talimatıyla 20 dakika geç kılındı...
Başbakana sormak lazım Üsküdar da ki Camilerin suyumu çıktı...
Senin namaz vaktini değiştirmeye yetkin var mı?...
Mademki cuma namazını Fatih de kılacaksın niye zamanında yola çıkmadın be kardeşim...
Bu takiye değil de nedir.
Bu dini kullanmak değil de nedir...
Acaba diyorum, Dini kullanmakta despot yönetim için bir araç mıdır yoksa amaç mıdır?
Bir de gözden kaçan bir olay vardı. Yaşlı bir kişi bas bas bağırıyordu Benim dinimden sana ne be kardeşim. Bu ülkede namaz kılmak da mı yasak? Burası Cami burada Namaz kılınır, burada namaz kılmayacak mıyız? … Sen padişah mısın?
Allah , Allah Padişahlar böylemi yapıyorlar diye düşündüm…
Kendi kendime sen olsan Vahdettin olursun dedim…
Başbakan da orada camiye doğru yürüyordu hiç bir bozuntuya vermeden...
Ben olsam benim yüzüm kızarırdı… Kendi kendime ben ne yaptım derdim…
Sormak lazım başbakana Abdesti var mıydı?…
Korumalar yaşlı adamın çevresini sarmış, kimi ağzını kapatmaya çalışıyor, kimide habercilerin görüntü almalarını engellemeye çalışıyorlardı...
Bu Açılımın bir parçası olsa gerek, faşizan bir baskı ile özgürlükleri kısıtlamak…
Vatandaş ancak başbakanın camiye girdikten sonra camii içerisine alınmasına kızıyordu...
Sen bir başbakansın senin camiinin içerisinde özel bir yerin olmaz... Orası Allahın huzuruna giden insanların, Allah’ına yalvarıp yakardıkları bir yerdir... Burada yer kavgası olmaz...
Burada ben önce gireyim sen sonra gir davası olmaz...
Oradaki vatandaş nasılsa Allahın huzuruna giden herkes aynıdır ve aynı olmalıdır...
Senin de benden bir farkın yoktur, cami'ye girişte...
Bu nedir, buna bir ad koyalım?
Bu Allah ile milleti kandırmaktır...
Bunun başka anlatım tarzı var mı?
Camiler başbakanın mı, yoksa halkın malımıdır?
Soruyorum buradan, varsa bir bilen, birileri beni aydınlatsın...
Allah sevgisi yüzeysel değildir. Allah sevgisi insanların benliklerindedir ve vicdanlarındadır…
Benliğinden bihaber ve vicdanlarının sesine kulak vermeyen birinden topluma bir fayda gelir mi?
Hadi buyurun hep beraber bunu tartışalım…
Başbakan cami çıkışı nereye gitti dersiniz? …
Dolmabahçe sarayındaki başbakanlık ofisine…
Burada bir gerçeği daha öğrenmiş oldum. Vatandaş haklıydı, sen padişah mısın diye bağırdığında.
Bak camiden çıktı Dolmabahçe sarayına gitti…
Demek ki padişahlığa bir özentisi var…
Özenti mi, özlem mi?
( Özenti Mi, Özlem Mi? başlıklı yazı ziya-bekar tarafından 14.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.